zoals slisse zegt,krop zeker niets op en praat met iemand

het is jammer,want iedere keer als ik op camino tuning zit viel je naam op het doet raar dat ik die niemeer zal zien

nog veel sterkte anders

Moderator: -Camino Crew-
lees het ook nu pas.. zit al sinds het begin op het forum.. kben misschien nie den actiefste zeveraar hierel camino wrote:jo,tis e bikke laat dak et lees maja laat is beter dan nooit he,kzou zegge veel sterke in verband mee wa er allemaal gaande is enja tis e verlies voor de site he,ne goeie mod minder,kzou zegge geeft de moed nie op enja komt af en toe mor is langs he,ge zult altijd welkom zijnen als ge mee den tijd tog nog is goesting krijgt voor e caminoke op te knappen,ge weet waar ge al uwe rommel dan ga vinden he
tbeste nog he
kzal t m zegge als ie op msn is ok ?Caligo wrote:Nog vervelender is dat voor heel dit voorval, ik en clubber een aankoop/verkoop hadden afgehandeld.
Nu heb ik al een paar pb's gekregen dat hij wel zou storten, maar ondertussen staat het pakje(cilinder+voetkappen) hier wel op hem te wachten.
Hopelijk maakt hij binnekort nog even tijd voor zijn inbox te lezen en wat duidelijkheid over de zaak te brengen, vooral voor mij dan
Bedankt, kheb ondertussen al reactie terug gehad via pb, alles in ordefreekthefreak wrote:kzal t m zegge als ie op msn is ok ?Caligo wrote:Nog vervelender is dat voor heel dit voorval, ik en clubber een aankoop/verkoop hadden afgehandeld.
Nu heb ik al een paar pb's gekregen dat hij wel zou storten, maar ondertussen staat het pakje(cilinder+voetkappen) hier wel op hem te wachten.
Hopelijk maakt hij binnekort nog even tijd voor zijn inbox te lezen en wat duidelijkheid over de zaak te brengen, vooral voor mij dan
die jongn is verstandig en wijs genoeg hoormalossifreak wrote:pff tis toch iets serieus met clubber hoorkhoop da hij geen stomiteiten begaat
alvast nog veel succes clubber