Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
en het meeste grappige is ik ben nog altijd nen even grote brielpot op t gebied van brommers als voor de site zelf, jullie hebben allemaal geleerd buiten ik
zonder deze site had ik wellicht nooit veel van mino's geweten.maar deze site is echt demax en de leden hebben me al veel kunnen helpen bij problemen
thanks
camino-tuning RUELZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ !!!
om het zachtjes uit te drukken.
thx gobien voor het maken van een van de beste
sites ever
en ook thx naar de mods, voor al hun goede werk
al die tijd
gtzz, minopower
Last edited by Caminopower on 06 Sep 2005, 21:44, edited 1 time in total.
Tof om te horen dat jullie aan ons ook eens denken. Maar natuurlijk de hoofdpersonage van dit verhaal, Gobien
Voor een brommer die tegenwoordig beschouwd word als fiets/krot/... is dit toch een actieve site hoor Volgens mij is dit de beste camino(tuning) site die er momenteel bestaat...
GoBieN wrote:Wel eigenlijk bestaat de site zelf al ietsie langer maar soit
31 aug. 2003 was eigenlijk de echte start
toen kende ik deze site ook al.
da was zo met zwarte achtergrond en met
links op de hoofdpagina een menu met zo gekleurde letters
,een beetje amateuristisch
mrja waar was de tijd
DR65CC wrote:en het meeste grappige is ik ben nog altijd nen even grote brielpot op t gebied van brommers als voor de site zelf, jullie hebben allemaal geleerd buiten ik
ps: Dit was dus GoBieN btw
ik vind da ni eerlijk da gij zoveel posts hebt ik vind da moderators da ook verdiene, nog 5500 te gaan voor mij dan da's nog 2 jaar ofzo
Onze Jupiler die in de fleskes zit,
geheiligd is Uw smaak,
Uw walm kome,
Uw alcohol beïnvloede,
Geef ons heden ons dagelijks bier,
en vergeef ons onze zatheid,
maar verlos ons van de kater
Amen
hiep hiep hoeraaaa!!! lang leve de site,kzen hiere nie van juist 2 jaar gelden,tware dachtek e paar maanden later maar kweet da de site hiere gewoonweg super geworden is,int begin ware we hiere allemaal amateurkes enja nu hebben we een supersjieke site dankzij gobien enja natuurlijk alle leden en de andere mods hebben hieraan mee geholpen want tis iedereen da het hiere mee helpt verbeteren enzo dus kzou zegge blijve verbetere enja kzou zegge we gaan tot de top he,kweenie ofda er een grotere camino site besta morja soit,we blijve doorgaan en grotere worden he kben fier dak ne "mod" ben van deze site enja we gaan natuurlijk allemaal ons best blijve doen voor een tof forum te kunnen behouden he
Bij deze wil ik GoBieN,Lamerke,Ironbird en in den tijd Toalyboard als moderators bedanken voor hun werk voor de site,en zonder C-T was mijn Camino nog steeds rood,wist ik niet dat er ooit Polini cilinders bestaan hebben en zou ik zelfs nooit een vario in m'n pollen vastgehad hebben.
Ja wete zonder CT wist ik ni eens veel vn camino af en wask ni gaan beginne tune en wist ik ni da er ng zoveel mense zijn die camino in ere wille houde. Chapeau veu Gobien en alle moderators om da hier in goei bane te leide. Kheb al veel bijgeleerd hier en nief mense lere kenne.
greetz