ik heb de toen late steke en afstelle door den dealer waardak werk , omdak dieje nodeg had tijdens de exames en geen tijd hadscapaboy wrote:welke snelle 50 heb je?Mr. Breezer wrote:iedereen rijd ier eme ne 'zware setup' 65cc ,70cc en shit en ze gaan ni bove de 75 ik reed met mijne snelle 50cc en leo chap er al 75 :s:s:s
k'heb da opt moment ook (italkit) kga der ook zo'n 80 mee met proma circuit en malossi vertanding.
tja die cylinder moet zeker niet onderdoen voor een 65 dr...![]()
maar ik ben nog niet content met dit resultaat . toch een athena besteld en malossi trekveren. voor een nog hogere snelheid te verkrijgen.
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Hoe snel gaat jouw Camino?
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
- Mr. Breezer
- -= Elite Member =-
- FreekTheFreak
- -= Camino Freak =-
- FreekTheFreak
- -= Camino Freak =-
- FreekTheFreak
- -= Camino Freak =-
ik heb opt moment ook een italkit 49cc eronder.yokke wrote:Die van mij rijdt nu 35me 49cc italkit en voor de rest origineel...
tis ne mono.
met een sitopotje en italkit haalde ik een 60 a 65 met vario. met proma iets harder . en een zeer goede optrek.
maar je hebt een mono dus, ik zou je aanraden een sitopotje eronder te zetten en een kleinere achterpolie. dan zal je zeker een hogere snelheid bereiken

- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
usha wrote:ik dagt da da ne 72 malosi was ma ze zegge da da ni besta ds wet ek ni wa voor cilinder
ma der stekt ok scooter chap onder van speedfight 2 (tecnigas)
(zwaar angepast ds)
en ik gen een 100 ong
Inderdaad, een 72cc malossi bestaat niet.
Origineel bestaat er geen enkele 72cc voor camino... (Athena is 70cc aluminium en die kan je dus al niet gaan boren naar 72cc)
Technigas = rommel

Met enkel een cilinder en een uitlaat haal je geen echte 100km/h.
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
- Mr. Breezer
- -= Elite Member =-
allebei mee akkoord en vo de 100 te hale moete al stukje kunne tunen van vario ,cilinder, carbu,...Clio-Tuning wrote:usha wrote:ik dagt da da ne 72 malosi was ma ze zegge da da ni besta ds wet ek ni wa voor cilinder
ma der stekt ok scooter chap onder van speedfight 2 (tecnigas)
(zwaar angepast ds)
en ik gen een 100 ong
Technigas = rommel![]()
Met enkel een cilinder en een uitlaat haal je geen echte 100km/h.