Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Als iemand problemen ondervind met het forum laat het weten
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Algemeen reglement: http://www.camino-tuning.be/phpBB3/viewtopic.php?t=4772
Algemeen reglement: http://www.camino-tuning.be/phpBB3/viewtopic.php?t=4772
Als iemand problemen ondervind met het forum laat het weten
Ik heb precies problemen, ik blijf nie meer ingelogd, moet telkens opnieuw inloggen als ik naar het forum kom. Heeft nog iemand dit probleem of ligt dit aan mijn browser ?
Als iemand de afbeeldingen niet kan zien, of een pagina krijgt waar er op staat dat je niet kan linken naar de foto's enzo laat dit ook weten, want ik werk constant aan dit forum en er kunnen altijd problemen optreden.
Als iemand de afbeeldingen niet kan zien, of een pagina krijgt waar er op staat dat je niet kan linken naar de foto's enzo laat dit ook weten, want ik werk constant aan dit forum en er kunnen altijd problemen optreden.
- Ironbird8280
- -= Ex moderator =-
- Vlamino_Ivekuh
- -= Expert Member =-
hey gobien,
de pippo heeft dat enkel als hij naar deze site komt via zijn favorieten... ik weet niet hoe dat komt, want als ik dat doe, ondervind ik daar geen problemen mee. Bij mij werkt de site goed. (enkel soms als ik binnenkom, krijg ik geen geel klokje, ook al is er 1 of meerdere nieuwe berichten) Maar ik log mij automatisch in, daar heb ik geen problemen mee
grtz
de pippo heeft dat enkel als hij naar deze site komt via zijn favorieten... ik weet niet hoe dat komt, want als ik dat doe, ondervind ik daar geen problemen mee. Bij mij werkt de site goed. (enkel soms als ik binnenkom, krijg ik geen geel klokje, ook al is er 1 of meerdere nieuwe berichten) Maar ik log mij automatisch in, daar heb ik geen problemen mee
grtz
- Vlamino_Ivekuh
- -= Expert Member =-