daar is gobien al langer met bezig want hij weet dit enja tis nie allemaal even simpel denk ik omdit allemaal te kunne doen,maar als je inbox vol zit gaan zowiezo de oude berichten automatisch eg telkens je een nieuwe krijgt(dus als je een nieuwe hebt,gaat de oudste weg)white-fury wrote:ik kan de berichten van men inbox van pb niet verwijderen
grtzzz christophe
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Als iemand problemen ondervind met het forum laat het weten
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Algemeen reglement: http://www.camino-tuning.be/phpBB3/viewtopic.php?t=4772
Algemeen reglement: http://www.camino-tuning.be/phpBB3/viewtopic.php?t=4772
Re: inbox problemen
wat me al opgevallen is, als je een nieuw bericht hebt, en je kiest direct na het lezen voor verwijder dan is die wel wegel camino wrote:daar is gobien al langer met bezig want hij weet dit enja tis nie allemaal even simpel denk ik omdit allemaal te kunne doen,maar als je inbox vol zit gaan zowiezo de oude berichten automatisch eg telkens je een nieuwe krijgt(dus als je een nieuwe hebt,gaat de oudste weg)white-fury wrote:ik kan de berichten van men inbox van pb niet verwijderen
grtzzz christophe

- FlamingProma
- -= Ex moderator =-
niks van aantrekke, als die vol is dan verdwijde de oudste vanzelfwhite-fury wrote:ik kan de berichten van men inbox van pb niet verwijderen
grtzzz christophe
et enige probleem da k ik heb is da ge mor ene keer om de 20 seconde kunt zoeke

Onze Jupiler die in de fleskes zit,
geheiligd is Uw smaak,
Uw walm kome,
Uw alcohol beïnvloede,
Geef ons heden ons dagelijks bier,
en vergeef ons onze zatheid,
maar verlos ons van de kater
Amen
geheiligd is Uw smaak,
Uw walm kome,
Uw alcohol beïnvloede,
Geef ons heden ons dagelijks bier,
en vergeef ons onze zatheid,
maar verlos ons van de kater
Amen
- Mr. Breezer
- -= Elite Member =-
idd da heb ik daarjuist ook gemerktdeewee wrote:ik heb een probleemke as ik ne avater wil instelle en ik kilik op avater paneel dan euh dan komt er alleen op ok en ressette en da komt dan ni vanonder aan de pagina ma vanbove en kdenk ni dat aan men browser ligt dus weet gij ier meer van ? Grtz deewee

- Santa Cruz
- -= Moderator =-
- Mr. Breezer
- -= Elite Member =-