Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
algemeen elektriciteitstopic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
- FlamingProma
- -= Ex moderator =-
- FlamingProma
- -= Ex moderator =-
-
- -= Newbie =-
- camino style
- -= Advanced Member =-
hallo,ik ben op zoek naar een afstelsysteem voor op de ontsteking met transistor(dus CDI ontsteking) maar het zou zo moeten opgebouwd worden dat ik kan instellen op een bepaald toerental.
ik bedoel als ik het systeem inschakel dat het bv niet tussen 1000tr en bv 4000tr mag reageren maar alles die boven de bv 4000tr komt er pulsen vantussen gehaald moeten worden en ik die aantal pulsen dan ook moet kunnen instellen.
Dit systeem is bedoeld als ik tegengehouden zou worden en het systeem ingeschakeld is de motor stationai perfect zou draaien en ook in het opgaan in toeren,want de meeste begrenzers reageren op elk toerental waardoor de politie direct hoort aan de motor dat er een zo'n systeem geplaatst is.
misschien kan mij iemand zo'n schema eens tonen hoe dit juist opgebouwd word.
greets tg......
ik bedoel als ik het systeem inschakel dat het bv niet tussen 1000tr en bv 4000tr mag reageren maar alles die boven de bv 4000tr komt er pulsen vantussen gehaald moeten worden en ik die aantal pulsen dan ook moet kunnen instellen.
Dit systeem is bedoeld als ik tegengehouden zou worden en het systeem ingeschakeld is de motor stationai perfect zou draaien en ook in het opgaan in toeren,want de meeste begrenzers reageren op elk toerental waardoor de politie direct hoort aan de motor dat er een zo'n systeem geplaatst is.
misschien kan mij iemand zo'n schema eens tonen hoe dit juist opgebouwd word.
greets tg......