Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
algemeen elektriciteitstopic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
- den_phille
- -= Camino Freak =-
Goedendag.. ik heb een vraagje over mijn elektriciteit op mijn camino! ik had er neon onder hangen op een bruine draag samen met een licht achter lichtje maar toen ik wat op hoge snelheid kwam sprong deze stuk (alleen de neon) ik heb de neon lamp verwijderd en nog 2 weken met mijn gewone verlichting rondereden maar heb hem terug opgeknapt met een vriend en nu doet geen licht het meer. het voorste licht was wel stuk maar heb het vervangen door een ander (niet identiek hetzelfde ams het origineel)
weet iemand hoe het kmot dat er niets meer werkt? ken namelijk niet zo veel van elektronica  :oops:ÂÂ
bedankt
weet iemand hoe het kmot dat er niets meer werkt? ken namelijk niet zo veel van elektronica  :oops:ÂÂ
bedankt
- FlamingProma
- -= Ex moderator =-
- den_phille
- -= Camino Freak =-
ie de menne
mijn achterlicht werkte al een jaarke nie meer, en na een tijd heb ik er eindelijk is werk van gemaakt van het parallel op men voorlicht aan te sluiten. op de blauwe en rode draad dus.
men voorlicht werkte zonder problemen;
na da prutsen werkte men achterlicht ook, met 6v lampje en stond parallel, maar in een week tijd zijn er 3 lampekes doorgeknalt vanachter... En een weekske later begon men voorlicht te flikkeren en altijd minder en minder te werken tot het nu dus helemaal niet meer werkt.
Hoe zou ik dit het beste kunnen oplossen zodat alles terug marcheert?:lol:
want met die smart lampekes is ook maar niks ze
thx al
mijn achterlicht werkte al een jaarke nie meer, en na een tijd heb ik er eindelijk is werk van gemaakt van het parallel op men voorlicht aan te sluiten. op de blauwe en rode draad dus.
men voorlicht werkte zonder problemen;
na da prutsen werkte men achterlicht ook, met 6v lampje en stond parallel, maar in een week tijd zijn er 3 lampekes doorgeknalt vanachter... En een weekske later begon men voorlicht te flikkeren en altijd minder en minder te werken tot het nu dus helemaal niet meer werkt.
Hoe zou ik dit het beste kunnen oplossen zodat alles terug marcheert?:lol:
want met die smart lampekes is ook maar niks ze

thx al
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Draden van u blok 1 per 1 uitmeten, op rolantie en op topsnelheid. Ge schrijft het aantal V op een papierke altijd. Uwe voltmeter wel op wisselspanning zetten.
Dan kijkt ge of er nen draad geschikt is om u verlichting op aan te sluiten.
bvb als er op de rode draad max 6V komt dan kun tge daar u achterlicht al zeker voor gebruiken.
Als er bvb op de roze draad max 12V zit dan gebruikt ge die voor u voorlicht.
Zo doe ik da toch altij en kheb der nog nooit probleme mee gehad.
bvb als er op de rode draad max 6V komt dan kun tge daar u achterlicht al zeker voor gebruiken.
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
- den_phille
- -= Camino Freak =-
- FlamingProma
- -= Ex moderator =-
haha 6 volt lampe, steekt dr een in van twaalfclio-tuning wrote:Draden van u blok 1 per 1 uitmeten, op rolantie en op topsnelheid. Ge schrijft het aantal V op een papierke altijd. Uwe voltmeter wel op wisselspanning zetten.

een mooie truuc is alles aansluiten tussen rood en rose (je kader dan wel niet meer gebruiken dus vb rood + en rose -
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Mijn acherlampje is 6V en da springt ni hoor...
Vanvoor 12V en springt ook niet.
En ze branden allebij fel genoeg
Vanvoor 12V en springt ook niet.
En ze branden allebij fel genoeg
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Mr. Breezer
- -= Elite Member =-