Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Dat dingetje waar je u killometertellerkabel aansluit is steeds hetzelfde bij alle camino's
Met u originele luchtfilter zal u carburator niet goed afgesteld geweest zijn. Toen je er een nylonkous rond deed zal hij beter afgesteld gestaan hebben, vandaar dus prestatiewinst.
ja van die kilometriek e ,(zen ne coureur e , en MounTainBiken )
basisfuncties zijn :
-ritafstand
-rittijd
-snelheid die je rijd
-gemiddelde snelheid
-hoogste snelheid die je gereden hebt
- totale afstand die je altijd al hebt gereden
Deze zal rond de 20 euro kosten
extra opties:
-klok
(hartslag)
-calorieverbruik
-chronometer
-stopwatch
-countdown > zie je niet zo veel
- en verdere
Ik raad u het merk Cat Eye aan is het beste daar rij ik mee op MTB en koersvelo ,sigma is ook wel goe ,
MAAR NEEM NOOIT EEN DRAARLOZE ,als je hier een schok mee krijgt moet je hem terug korter tegen je magneet zette ,draadloos is het "beste" (eiglk ook af te raden ) als je met de koersfiets rijd
en Sigma: die heeft makkelijke aansluiting voor op camino, ik ga deze gebruiken tijdens rodage om te kijken hoeveel km ik al gereden heb en om m'n snelheid laag te houden.
nja ,maar is tog riskant hoor , maar nu weet ge et e , als er iet is u sensorke korter op u magneet zette en anders moede trggaan vnwaar ge em gekocht ebt ÂÂ
timothy.geens wrote:de mijne komt uit kruidvat voor 2 euro,en nog nooit probs mee gehad
da zal dan wss wel geen draadloze zijn
ik ben johnny die camino is van mij
hij is opgefokt en alles hoort erbij
op hoge veringen zn stureke gedraaid
zo kom ik altijd aan de fitness aangezwaaid
ik ben johnny die camino is van mij
hij is opgefokt en alles hoort erbij
op hoge veringen zn stureke gedraaid
zo kom ik altijd aan de fitness aangezwaaid
nja ,ik zou tog ma ne gewone me draad neme ze , ik heb da me men MTB nu da die ma half werkt ik moe om de 5 metr stoppe om die sensor korter bij de magneet te hangen
da is dan omda u sensor niet vastgenoeg hangt,ene zonder draad ist gemakkelijkste wat je kan hebben,nergens kabels rond u fourche beginnen draaien,demonteren is zo gebeurd,maar ja,je doet ermee wa je wil natuurlijk
en de mijne van 2 euro heeft nooit losgekomen,is geen prul,en nog nooit storingen gehad,zo zie je maar dat het niet altijd duur moet zijn om goed te zijn he