Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Hoe snel gaat jouw Camino?
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Toen ik de mijne in den tijd verkocht, heeft de koper hem bij een lokale brommerhandelaar op de rollen gezet, die beweerde dat hij nog 97 bolde...
(Echt zeker ben ik van die cijfers niet, vermits er geen kilometerteller op mijn camino stond) Ik weet wel dat hij voor de verkoop nog sneller ging én beter trok, tot ik mijn krukas om zeep heb geholpen...
Toen was het nog een 65 Biturbo met leovinci uitlaat en getunde vario+carbu
Eerijkheidshalve moet ik er bij vermelden dat ik dacht dat hij voor het krukasincident mss 90-95 haalde en daarna nog maar 70, maar wie ben ik om die jongen voor leugenaar te bestempelen
(Echt zeker ben ik van die cijfers niet, vermits er geen kilometerteller op mijn camino stond) Ik weet wel dat hij voor de verkoop nog sneller ging én beter trok, tot ik mijn krukas om zeep heb geholpen...
Toen was het nog een 65 Biturbo met leovinci uitlaat en getunde vario+carbu
Eerijkheidshalve moet ik er bij vermelden dat ik dacht dat hij voor het krukasincident mss 90-95 haalde en daarna nog maar 70, maar wie ben ik om die jongen voor leugenaar te bestempelen
Enneh, hoe snel gaat JOUW CAMINO????...pepyn wrote:polini 65LC doppler pijp en 19mm
peugeot RCX 90+  8)ÂÂ
De mijne:
Geboorde P1
(voorlopig nog) Proma Attack
3-bil vario met A klasse ster
Wallaroo ori trekveren(wat geen fµ©k uitmaakt, maar ik zeg het maar)
Ongeveer 47 meen ik op een goei moment, meestal hapert ie aan de 43-44...
In het bezit van:
Opel Astra F 1.8 16V 1997
Opel Kadett C 1.2 N 1978
Opel Kadett E 1.6 SV Cabrio 1991 (for sale)

Opel Astra F 1.8 16V 1997
Opel Kadett C 1.2 N 1978
Opel Kadett E 1.6 SV Cabrio 1991 (for sale)

-
- -= Newbie =-
-
- -= Advanced Member =-
-
- -= Advanced Member =-