Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Hoe snel gaat jouw Camino?
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
-
- -= Member =-
- BlackRainbow
- -= Advanced Member =-
- crazycamino
- -= Camino Freak =-
- !3art Carlito
- -= Camino Addict =-
- Mr. Breezer
- -= Elite Member =-
hehe idd..dat dachten wij vroeger ook ,het gene dat je denkt te rijden...trek daar maar 15-20 per uur af.. en je zal in de buurt zitten.
vooral degene die denken dat ze 90 blazen. haha,ik zal met mijn auto eens 90 ernaast komen rijden..lol ,ge zult zien 90 is echt wel belachelijk snel voor nen camino(niet dat ik beweer dat een camino dat onmogelijk kan halen,das een andere discutie)
vooral degene die denken dat ze 90 blazen. haha,ik zal met mijn auto eens 90 ernaast komen rijden..lol ,ge zult zien 90 is echt wel belachelijk snel voor nen camino(niet dat ik beweer dat een camino dat onmogelijk kan halen,das een andere discutie)
if there's grass on the pitch...lets play
-
- -= Member =-
-
- -= Elite Member =-