Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Hoe snel gaat jouw Camino?
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
- caminoking
- -= Member =-
- purplemino
- -= Expert Member =-
huum , sorry hoor !Stoner wrote:sneller laten rijden = kosten.
Als het geen kosten zijn om iets nieuws te kopen, dan zijn het zeker de onderhoudskosten wel.
Rapper rijden = meer slijtage = meer kosten
zo simpel is het.
Je kunt hier natuurlijk zeggen cilinder tunen, vario tunen, en al zo'n dingen, maar eigelek is da pure honda-kwaliteit vern**ken en zal je meer kosten hebben dan voordien. Beste is ergens een 65cc op de kop tikken en dan zal je al sneller rijden. Trouwens, 55-60 voor een 14-jarige is MEER dan genoeg!
maar ik heb op m'n 12de 65 gereden met camino !
daar is niets mis mee , alleen dat het gevaarlijk word !

-
- -= Member =-
Jenze wrote:ik kende iemand die zij dat hij met zijn mino 133km/u ging met athena en proma cirquit
toen ik bij hem thuis kwam zag ik al wrm
hij had zijn fiets kilomitrik aan het meest binneste punt van zijn wiel gehangen![]()
deed int echt iets rond de 80-85 soms es 90 maar zeker geen 133
dat doet er niet toe waar je magneet hangt, één rondje blijft één rondje hé
logisch toch

- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Magneet moogt ge overal op het wiel zetten,timothy.geens wrote:maar 1 rondje aan de binnenkant gaat wel rapper passeren dan aan de buitenkant, niet ?
en als die kilometric niet juist was ingesteld,nog slechter
De wielomtrek moet gewoon correct ingegeven worden om een correcte snelheid te kunnen berekenen.
- Peter Gedons
- -= Member =-
Some people call me Maurice...
Houd uw duim anders eens aan de binnenkant van het wiel op een spaak en uw wijsvinger aan de buitenkant op dezelfde spaak.timothy.geens wrote:maar 1 rondje aan de binnenkant gaat wel rapper passeren dan aan de buitenkant, niet ?
en als die kilometric niet juist was ingesteld,nog slechter
Draai dan eens met uw wiel en kijk of uw duim uw wijsvinger voorbijsteekt.

- Mr. Breezer
- -= Elite Member =-
omfg zon noob opmerkingJenze wrote:ik kende iemand die zij dat hij met zijn mino 133km/u ging met athena en proma cirquit
hij had zijn fiets kilomitrik aan het meest binneste punt van zijn wiel gehangen![]()
deed int echt iets rond de 80-85 soms es 90 maar zeker geen 133

Denk es goed na breezerMr. Breezer wrote:omfg zon noob opmerkingJenze wrote:ik kende iemand die zij dat hij met zijn mino 133km/u ging met athena en proma cirquit
deed int echt iets rond de 80-85 soms es 90 maar zeker geen 133zeg gwn datm zenne kilometric verkeerd had ingesteld en dus ene veel te kleine wiemaat had ingesteld

ie had gewoon z'n wielmaat veel te groot ingesteld!!!