Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
- FreekTheFreak
- -= Camino Freak =-
- Posts: 1537
- Joined: 17 May 2004, 19:33
- Location: Bergeijk
Die toeren methode klopt gelijk nie bij mij. Als ik de mengselschroef volledig indraai maakt hij de hoogste toeren. Wanneer ik dan de ralenti terug uitdraai (tot normaal niveau) valt mijn mino echter stil (waarsch verzuipt hij dan > mengselvijs indraaien=meer naft minder lucht? toch). Als ik de mengselvijs echter 2.5 a 3toeren uitdraai zoals elders vermeld lijkt mij da in orde en valt hij ook niet stil. Toch maakt hij minder toeren dan wanneer de mengselvijs volledig ingedraaid is. Doe ik iets verkeerd of is er iets met mijn carbu?
Thx
Thx
- gerrit
- -= Advanced Member =-
- Posts: 359
- Joined: 04 Apr 2005, 16:56
- Location: hasselt ( godske )
- Contact:
werkt perfect heb hem gebruikt  :-D alle perfect niet start goe rijd goe,blijft draaie ,ma alsk aan rood licht stilsta zonder gas te geve en wil dan terug vertrekke valt hij uit, net alsof hij verzuipt, bougi is en nieuw en heeft juist kleur , niemand raad? :-D kdenk dat hij nog te koud was toenk hem afstelede, straks nog eens proberen
toeren methode
Is proberen, de carbu zou nogthans proper moeten zijn en de onsteking is ook nog nie lang gelede afgesteld.
Thx
Thx
Dat weet ik wel maar ge moet wa meer ierboven lezen ook. Ik zeg dat da de hoogste toeren maakt als die luchstelschroef volledig toe staat, dat is toch nie normaal? Logisch dat da dan uitvalt als ge uwe ralenti terug normaal zet want hij verzuipt. Als die schroef volledig toe staat krijgt hij toch bijna niets van lucht ? Moet ge dan beginnen afstellen als die vijs al 1,25 toeren is uitgedraaid zoals in de originele Haynes Camino handleiding?
de pakkingen tussen je cilinder, kop en voetpakking, en mss
ook aan je carb dat die ergens valse lucht trekt, normaal
zou je na iedere demontage van je cilinder andere pakkingen
moeten steken, kzeg erbij normaal e, ik doe dit zelf ook niet
altijd, maar als die bv gescheurd zijn of dergelijke is het
dringend tijd van nieuwe te steken
ook aan je carb dat die ergens valse lucht trekt, normaal
zou je na iedere demontage van je cilinder andere pakkingen
moeten steken, kzeg erbij normaal e, ik doe dit zelf ook niet
altijd, maar als die bv gescheurd zijn of dergelijke is het
dringend tijd van nieuwe te steken
Tegetieten loves you all!
-
- -= Member =-
- Posts: 101
- Joined: 06 Aug 2006, 18:47
- Location: MM