Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Mense AUB!!! Uw sproeier hangt af van uw luchttoevoer!!! Hoeveel keer nog!!! Met een originele carbu en inlaat gaat dat inderdaat 78 zijn!!Caligo wrote:hoger, ik rij met dr en sito op 85 en bougie is goedmarvin wrote:78![]()
Begrijp dat toch eens mensen, je moet het zelf afstellen. Zo'n dingen vallen niet te schatten!
Kerel ik rij met originele carbu en filter, 78 propt ge op een 50cc punt.Den_Tomme wrote:Mense AUB!!! Uw sproeier hangt af van uw luchttoevoer!!! Hoeveel keer nog!!! Met een originele carbu en inlaat gaat dat inderdaat 78 zijn!!Caligo wrote:hoger, ik rij met dr en sito op 85 en bougie is goedmarvin wrote:78![]()
Begrijp dat toch eens mensen, je moet het zelf afstellen. Zo'n dingen vallen niet te schatten!
En of hij nu 82,83,84 of 85 gaat steken maakt niet uit want daarom hebben ze een luchtregelvijs uitgevonden.
En als iemand zegt met 100 beginnen op dr en sito

nu wilt da ding vn mij nog nie fatsoenlijk draaien
gister draaide em ma em had geen compressie, ask de luchtstelschroef helemaal indraaide ging de motor op max toeren.
Ask em nu probeer te starten met de boormachine slaat em soms precies aan, dan draait em precies ma ask de boor uitzet valt ie stil
k heb nu een 0.80 sproeier steken
de bougie wordt nat en dr zit heel veel roet op
wa kank nu doen? grotere/kleinere sproeier? ( lager kank wel alleen ma aan 0.75 komen....)
greetz
hanzz

gister draaide em ma em had geen compressie, ask de luchtstelschroef helemaal indraaide ging de motor op max toeren.
Ask em nu probeer te starten met de boormachine slaat em soms precies aan, dan draait em precies ma ask de boor uitzet valt ie stil

k heb nu een 0.80 sproeier steken
de bougie wordt nat en dr zit heel veel roet op

wa kank nu doen? grotere/kleinere sproeier? ( lager kank wel alleen ma aan 0.75 komen....)
greetz
hanzz
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Originele sproeier steken,
nieuwe bougie proberen,
...
nieuwe bougie proberen,
...
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Luchtstelschroef is om fijn te regelen,Caligo wrote:Kerel ik rij met originele carbu en filter, 78 propt ge op een 50cc punt.Den_Tomme wrote:Mense AUB!!! Uw sproeier hangt af van uw luchttoevoer!!! Hoeveel keer nog!!! Met een originele carbu en inlaat gaat dat inderdaat 78 zijn!!Caligo wrote:
hoger, ik rij met dr en sito op 85 en bougie is goed
En of hij nu 82,83,84 of 85 gaat steken maakt niet uit want daarom hebben ze een luchtregelvijs uitgevonden.
En als iemand zegt met 100 beginnen op dr en sitoJa man, gaat eerst es een paar jaar aan u camino'ke werken eer ge hier u wilt komen bewijzen.
Ik kreeg vroeger met een sproeier 80 op een 65cc (merk weetk nimeer) moeilijk af te stellen, ik moest toen de luchtfiltermoesh eruithalen en een nylonkous overtrekke