Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
camino-tuning.be is terug na 24u Downtime
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Algemeen reglement: http://www.camino-tuning.be/phpBB3/viewtopic.php?t=4772
Algemeen reglement: http://www.camino-tuning.be/phpBB3/viewtopic.php?t=4772
camino-tuning.be is terug na 24u Downtime
Sinds gisterenavond (28-11-2006) tot nu (29-11-2006) 18h30 was de site offline. Na contact met de hoster bleek dit geen ongeluk te zijn, de site zou teveel resources van de server vreten. Dit zou niet te maken hebben met het hoge aantal bezoekers, maar met een bug in de scripts of een exploit in de phpbb software of 1 van de talle modificaties.
Ik ga deze week de situatie uitgebreid onderzoeken, ik heb de garantie gekregen dat de site zeker niet meer offline gehaald wordt zonder mijn eerst te contacteren. Hopelijk is de situatie vlug opgelost en blijft de site online.
Gaat de site toch terug offline zonder mijn medeweten dat gaan we verhuizen van hoster.
Ik houd jullie op de hoogte.
Ik ga deze week de situatie uitgebreid onderzoeken, ik heb de garantie gekregen dat de site zeker niet meer offline gehaald wordt zonder mijn eerst te contacteren. Hopelijk is de situatie vlug opgelost en blijft de site online.
Gaat de site toch terug offline zonder mijn medeweten dat gaan we verhuizen van hoster.
Ik houd jullie op de hoogte.
Last edited by GoBieN on 29 Nov 2006, 18:40, edited 1 time in total.
- FlamingProma
- -= Ex moderator =-
-
- -= Elite Member =-
Mischien hét moment om over te schakelen naar een betrouwbaarder systeem? Invision? vBulletin?
Ik ken er mischien niet zó veel van maar ik ben er als je me nodig hebt... .
Volgens mij is het wel onbegonnen werk om uit alle mods een bug te halen hoor.
En het is algemeen geweten dat er een cookie exploit zit in één van de phpbb versies.
Ik ken er mischien niet zó veel van maar ik ben er als je me nodig hebt... .
Volgens mij is het wel onbegonnen werk om uit alle mods een bug te halen hoor.
En het is algemeen geweten dat er een cookie exploit zit in één van de phpbb versies.
- crazycamino
- -= Camino Freak =-