
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
uitlaat zelf maken
Moderator: -Camino Crew-
-
- -= Advanced Member =-
- Posts: 152
- Joined: 20 May 2006, 20:44
- Location: Dendermonde
2takt heeft zeker en vast minder rendement en zeker geen 80 à90%, wast ma waar!metsinsons wrote:2takt tot 80 a 90% rendement
en 4takt 60 a 70% rendement zegt RD mja ik denk ook da 4takt meer rendement eeft< me zeker en vast meer vermogen want bij et veranderen van de cilinhoud van een 4takt moet er een andere drijfstang in(zelfs bij maar 63cc)anders(door de kracht)vervingt uwen drijfstang en bij nen 2takt is da ni direct
2takt zou in principe dubbel zoveel kracht moeten ontwikkelen met een zelfde cilinderinhoud, warom denk je anders dat de 250cc 2takt meerijdt me de 500cc viertakt!
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
En nu weer ONTOPIC over een uitlaat zelf maken!
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
-
- -= Advanced Member =-
- Posts: 152
- Joined: 20 May 2006, 20:44
- Location: Dendermonde
-
- -= Member =-
- Posts: 101
- Joined: 06 Aug 2006, 18:47
- Location: MM
waarom zou hij dan niet vooruit gaan?camino_camino wrote:een spiraal vormige uitlaat maken komtje camino wel vooruit dan?
alle scooters gaan er mee vooruit....
hangt er aleen vanaf hoeveel tijd je erinsteekt!
ik heb een voledige handleiding om de uitlaat te berekenen maar het is 587kb groot en kan dus niet bijgevoegd worden (is al gezipt)
als iemand weet hoe dit online te zetten laat dan maar weten....
(pdf file)
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
http://www.megaupload.com/
http://www.rapidshare.de/
...
Dat zijn gratis upload sites, upload het daar en dan download linkje hier plakken ÂÂ
ÂÂ
http://www.rapidshare.de/
...
Dat zijn gratis upload sites, upload het daar en dan download linkje hier plakken ÂÂ
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
voila hier een linkje naar het bestand
http://rapidshare.com/files/1571622/2ta ... itlaat.pdf
wilt iemand me laten weten of t linkje werkt?
http://rapidshare.com/files/1571622/2ta ... itlaat.pdf
wilt iemand me laten weten of t linkje werkt?
-
- -= Advanced Member =-
- Posts: 152
- Joined: 20 May 2006, 20:44
- Location: Dendermonde
Het meeste van wat edel zei is bij mijn weten inderdaad niet juist en qu2takt en 4takt zit het zo dat 2takt sneler is en anderzijds een 4takt meer kracht geeft.
Marco zal dat ook zeggen denk ik, als je kijkt naar de cross geraken de 4takts veel beter door de modder dan 2takt.
Bericht aangepast door clio-tuning want het was praktisch onleesbaar door u dialect
Marco zal dat ook zeggen denk ik, als je kijkt naar de cross geraken de 4takts veel beter door de modder dan 2takt.
Bericht aangepast door clio-tuning want het was praktisch onleesbaar door u dialect

-
- -= Advanced Member =-
- Posts: 256
- Joined: 22 Jul 2005, 14:21
- Location: gooik
- Contact:
-
- -= Advanced Member =-
- Posts: 256
- Joined: 22 Jul 2005, 14:21
- Location: gooik
- Contact:
-
- -= Member =-
- Posts: 27
- Joined: 03 Apr 2006, 12:00
- Location: Maarkedal
wat is er dan niet juist wat ik heb gezegd?sidney wrote:Het meeste van wat edel zei is bij mijn weten inderdaad niet juist en qu2takt en 4takt zit het zo dat 2takt sneler is en anderzijds een 4takt meer kracht geeft.
Marco zal dat ook zeggen denk ik, als je kijkt naar de cross geraken de 4takts veel beter door de modder dan 2takt.
Bericht aangepast door clio-tuning want het was praktisch onleesbaar door u dialect