Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Kzal blijkbaar de gleuf in de vork iets moeten vergroten zodat het stuurtlot erdoor kan.
Ik heb da vroeger ook es voorgehad, de oorzaak ken ik niet ... mr ik heb de opening in de voorvork waar het slot in gaat, vergroot zodat het wel pastte
dat zou best mogelijk zijn
er bestaan van veel dingen voor mino meerdere soorten (orgineel)
ik heb al 3 verschillende soorten orgineele magura remhendels
verschillende bloklichten , fource's , etc...
kadettgsiboy wrote:ik ( denk ) dat de oorzaak ligt bij het feit dat de kaders 9 kansen op 10 een oud type is en de stuurslotjes zijn van de laatste minos de funnys!
zou het kunnen?!
Stuurslot past helemaal in het kader hoor, maar kdenk dat het gewoon de gleuf van de vork is.
Dit weekend moetk mijn camino toch eens een onderhoud geven, kzal de vork er eens vanonder halen en kijken of het stuurslotje derdoor kan.
kadettgsiboy wrote:ik ( denk ) dat de oorzaak ligt bij het feit dat de kaders 9 kansen op 10 een oud type is en de stuurslotjes zijn van de laatste minos de funnys!
zou het kunnen?!  :oops:ÂÂ
Ik heb hier 2 kaders liggen waarvan het omhulsel, het gat waar stuurslot inmoet een andere vorm heeft, kweet wel niet ofdat stuursloten anders zijn.
er zijn 2 verschillende stuurslotjes !! kzal wel eens een foto nemen bij de en is het eindstuk rond en bij de andere is het stuurslot op het uiteinde aan de zijkanten lijk een stukje uit
er zijn 2 verschillende stuurslotjes !! kzal wel eens een foto nemen bij de en is het eindstuk rond en bij de andere is het stuurslot op het uiteinde aan de zijkanten lijk een stukje uit
heb hetzelfde probleem de ronde raken er niet in!
tewel hou je je slotje wat tegen de slijpsteen of tewel pas je je vork aan ÂÂ
ik heb een nieuw onderwerp gemaakt in "handleidingen, how-to's en sticky's" genaamd: "!!! 2 verschillende soorten stuurslotjes!!!".
hierin vind je alles over de 2 verschillende soorten stuurslotjesvoor de camino (+foto's).
ook veel dank aan santa cruz voor de goede handleiding.
het uitboren is bij mij gelukt, maar het ging niet makkelijk.