Dat waren 2 verschillende bestellingen he, klopt dat ? Alle 2 verandert naar Mgvgracingteam wrote:Gobien, kan je die twee t-shirts die ik besteld hebt veranderen naar medium aub??
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
T-shirt -//- Bestel nu !
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Algemeen reglement: http://www.camino-tuning.be/phpBB3/viewtopic.php?t=4772
Algemeen reglement: http://www.camino-tuning.be/phpBB3/viewtopic.php?t=4772
ja klopt, die twede (gvgracing) die is voor e maat van mij, ik heb 2 verschillende bestellingen opgegeve omdat die 2de naar een ander adres moest gezonden wordeGoBieN wrote:Dat waren 2 verschillende bestellingen he, klopt dat ? Alle 2 verandert naar Mgvgracingteam wrote:Gobien, kan je die twee t-shirts die ik besteld hebt veranderen naar medium aub??

- Ironbird8280
- -= Ex moderator =-
tgaat ullie allemaal spijten. ge moet denken, da tshirt krimpt nog eh.Davy wrote:ey Gobien kunt ge mij ook een medium pakke want ik heb ook een large aangeduid want ik ben ene meter 72 en kweeg 55 dus pak ook maar medium voor mij ok?
ik pak ne XL en ik zen ok mer 1.70ofzowe denk ze.
beter een bikke te groot dan te klein vindik zenne.
- Mr. Breezer
- -= Elite Member =-
verkeerde maat
Ook ik denk dat ik de verkeerde maat heb genomen.
Heb l besteld,maar als het eventueel kan mag je een xl opsturen.
Hoe en wanneer moeten we nu betalen?
Heb l besteld,maar als het eventueel kan mag je een xl opsturen.
Hoe en wanneer moeten we nu betalen?
-
- -= Elite Member =-