Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Post by clio-tuning »

djcrimson wrote:wanneer is je camino warm
wanneer weet je dat
Temperatuurmetertje aansluiten en je weet meteen hoe warm de cilinder wordt.
Ideaaltemperatuur is zo'n 60°C
User avatar
Br3cht
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1390
Joined: 21 Jan 2006, 15:27
Location: Kessel-Lo

Post by Br3cht »

Jethro wrote:Ja, bepaalde uitlaten zijn berekend voor 65cc of groter :wink:
en is leo en proma zo 1?
User avatar
Niellez
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1103
Joined: 29 Jul 2006, 17:08
Location: Koersel-Beringen
Contact:

Post by Niellez »

twijfel daar aan ze..

kdenk eerder aan ninja en andere uitlaten in dat genre ;)
User avatar
AC/DC freakje
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 377
Joined: 08 Apr 2006, 01:28
Location: Kessel

Post by AC/DC freakje »

leo en proma zijn 50cc uitlaten :wink:
User avatar
Br3cht
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1390
Joined: 21 Jan 2006, 15:27
Location: Kessel-Lo

Post by Br3cht »

cv :lol: 
Stunt-rijder --> OUDE NAAM: Bremino
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Post by clio-tuning »

AC/DC freakje wrote:leo en proma zijn 50cc uitlaten :wink:
:|

50cc uitlaten zijn in mijn ogen: origineel potje, sito pot, fast arrow potje, Luhao, korte proma (met goude demper),...

Leovinci en proma werkt goed op 50 - 70cc...
User avatar
djcrimson
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 665
Joined: 07 Apr 2006, 15:41
Location: geleen
Contact:

Post by djcrimson »

k zit mn mino probere af te stelle maar mn bougie is die kleur bruin he maar als k stil sta valt hij uit:S
alleen met de choke aan blijft hij lopen
waar kan dat aan liggen?

en wat jullie zeggen met toeren bedoel je toch een heel rondje he?
born as a racer dies like a racer
User avatar
snowblow2
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 989
Joined: 15 Apr 2007, 20:53
Location: Leuven, Vlaams-Brabant

Post by snowblow2 »

wa voor setje ??
matjaskeu wrote:Koop mss z'n setje op mopshop, altijd handig voor juiste sproeier te vinden :wink:
User avatar
tunerstylerke
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 23
Joined: 16 Feb 2007, 20:33
Location: zonhoven
Contact:

Post by tunerstylerke »

merci, myn kameraad HAD dit aan de hand  :wink: 
User avatar
djcrimson
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 665
Joined: 07 Apr 2006, 15:41
Location: geleen
Contact:

Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!

Post by djcrimson »

als je met de toeren manier wilt doen
moet hij natuurlijk wel al stationair blijven lopen he?
maar als hij dat niet doet, kan dat aan de afstelling liggen van de carb?
heb alles vernieuwd, rijd perfect maar blijft niet lopen
maar alleen de bougie is nog niet afgesteld,
zou het dan dat zijn dat hij niet blijft lopen?
heb alles orgineel en een sproeier 78, wat zou moeten volgens jullie( standaard)
born as a racer dies like a racer
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!

Post by clio-tuning »

Originele sproeier (75) erinsteken.
User avatar
djcrimson
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 665
Joined: 07 Apr 2006, 15:41
Location: geleen
Contact:

Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!

Post by djcrimson »

zou het hier aan kunnen liggen?
of zou dat weinig moeten uitmaken?
born as a racer dies like a racer
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!

Post by clio-tuning »

Het is allesinds de moeite waard om het uit te testen...
jorikcamino
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 3
Joined: 16 Oct 2007, 21:46

Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!

Post by jorikcamino »

heej

ik heb nu een bocht op me carb voor me powerfilter maar als ik gas geef en daarna weer gas terug neem dat valt i uit .Me bougie is zwart maar normaal als je een powerfilter neemt dan moet je toch een grotere sproeier hebbe?
User avatar
ii ax ii
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 509
Joined: 19 Sep 2007, 15:48
Location: schoten (provincie antwerpen)

Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!

Post by ii ax ii »

een zwarte bougie dat duid op te weinig lucht...

hij moet koffie met melk-bruin zien dan is het goed
Post Reply