Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
algemeen elektriciteitstopic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
-
- -= Member =-
- FlamingProma
- -= Ex moderator =-
- snowblow2
- -= Expert Member =-
kunt ge da ni een beetje beter uitlegge hoe da ge spanning tusse die drade neemt
snowblow2 wrote:ik begrijp het ni zo goe,i'm very noooob
hoe moet ge spanning neme tusse die drade ??FlamingProma wrote:ik vind persoonlijk een van de betere lichtschakeling spanning nemen tussen re rode en de rose draad, en NIET DE KADER GEBRUIKEN, tussen deze draden staat nooit te veel spanning, 2 draden naar voor en 2 naar achter, en je sluit 12 volt lampen parallel hiermee aan, vooraan 15 of 21 watt, en achteraan 4 watt
da is't zowa voor als ge grote probleme hebt me u lichte bruierfr
ff vraagske
heb me blue laser voor licht en led achterlicht
maa beide op gelijk spanning 12v
hoe kan k zorge da constante 12v met gelijk erop komt
en dat het stop licht ook nog werkt?
zou iemand een simpel tekeningetje kunnen maken met alle onderdelen
(schakelaar diode sdpanningregelaars e.d.)
heb me blue laser voor licht en led achterlicht
maa beide op gelijk spanning 12v
hoe kan k zorge da constante 12v met gelijk erop komt
en dat het stop licht ook nog werkt?
zou iemand een simpel tekeningetje kunnen maken met alle onderdelen
(schakelaar diode sdpanningregelaars e.d.)
born as a racer dies like a racer
had nietveel zin om het topic helemaal te doorlezen,
maar als ge dus uw lichten weglaat
wat gedaan met de bekabeling ??
enigste draden/draad die ge dan nodig hebt is toch van je blok naar je bobijn ? ofniet? die zwart/witte
en kheb dan nog een massa van blok aan achterbrug hangen (blauw)
draden die over zijn zoals roze, rood en groen mogen die gewoon losgelaten en afgeschermd worden??
enigste draden/draad die ge dan nodig hebt is toch van je blok naar je bobijn ? ofniet? die zwart/witte
draden die over zijn zoals roze, rood en groen mogen die gewoon losgelaten en afgeschermd worden??
vrouwn komn, vrouwn goan,
moa m'n mino da bluft bestoan
moa m'n mino da bluft bestoan
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Je kan de 2 lichtspoelen dan verwijderen samen met alle elektrische bedrading. Enkel het zwart/witte draadje van motoblok naar bobijn moet nog aangesloten zijn.laurenss wrote:had nietveel zin om het topic helemaal te doorlezen,
Blauwe draad voor aan de massa is ook massa van je lichten, mag je dus ook gewoon weg doen.