Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
clio-tuning wrote:Er zijn 2 soorten oliekeeringen voor camino omdat er ook verschillende soorten krukassen zijn voor camino.
Je hebt:
15 x 15.5 x 7
17 x 15.5 x7
Hoe kan dat nou?? 15 binnen maat en 15,5 buiten maat?
Dan heb je dus een wanddikte van 0,25mm dat is niks.
De buitenmaat moet 25,5 zijn
Dus krijg je
15 x 25,5 x 7
17 x 25,5 x 7
En volgens mij is de dmp krukas wel 2x 17 binnenmaat, maar dat ga ik vanavond is checken.
@ clio:
je zei: In het linkse carterhelft (waar de koppeling zit) moet de oliekeering in het carter geklopt worden tot ze gelijk zit met de rand van het carter.
In het rechtse carterhelft moet de oliekeerring 6.5mm in het carter zitten.
die 6.5mm..
vanuit waar gezien 6.5 mm ?
vanuit de lagers?
vanaf de binnen kant van de lagers?
Wat ook een goede manier is om je bourage aan de vario kant mooi op z'n plaats te krijgen, is even je ontsteking grondplaat nemen en hem er met deze in drukken