Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Gewichten vervangen (6bill)
Moderator: -Camino Crew-
-
- -= Member =-
je kan die zelf uitboren maar dan zijn de aantal grammen niet meer gelijk wrs
je kan niet zeggen van ik ga daar met een 8 in boren bv en daar is zoveel gram af
het beste is testgewichtjes op mopshop of dergelijke kopenÂÂ
 daar zitten verschillende grammen in en kan je beginnen afstellen
je kan niet zeggen van ik ga daar met een 8 in boren bv en daar is zoveel gram af
het beste is testgewichtjes op mopshop of dergelijke kopenÂÂ
Stunt-rijder --> OUDE NAAM: Bremino
Zo'n vraagjes moet je in kleine vraagjes topic stellenRémi :-) wrote:dag iedereen,
zou ik een variateur malossi multivar kunnen steken op mijn camino?
Hij komt van een Honda x8rs![]()

Kleine vraagjes topic: http://www.camino-tuning.be/kleine-vraa ... 10293.html
Maar niet hier in dit topic

-
- -= Newbie =-
Re: Gewichten vervangen (6bill)
eej ik krijg die grote schroef niet los hoe kan dat ?
of hoe kan ik die schroef wel los krijge
grts jorik
of hoe kan ik die schroef wel los krijge
grts jorik
één persoon die de vario vasthouden en een andere met een schroevendraaier en een hamer de schroef voorzichtig loskloppen
of een verstelsleutel ( 36 is de juiste maatvoor vario) en die hou je op die moer en houd die vast
pak dan schroevendraaier en zet die op het variohuis (waar de startschoentjes zitten) steek dieop een gleuf en paar tikken met de hamer en moer is lost
zo heb je geen schade op je variomoer en omdat de variohuis zo sterk isookgeen schade daar;-)
pak dan schroevendraaier en zet die op het variohuis (waar de startschoentjes zitten) steek dieop een gleuf en paar tikken met de hamer en moer is lost
zo heb je geen schade op je variomoer en omdat de variohuis zo sterk isookgeen schade daar;-)

- caminootje
- -= Member =-
Maar als je die grote moer wilt losdraaien om uw billekes te veranderen draait de motor tog ook mee rond
Hoe voorkomt ge da ??
Hoe voorkomt ge da ??
camino-power
haaksleutel op uw variohuis steken (zit precies een klein haakje erin daarvoorcaminootje wrote:Maar als je die grote moer wilt losdraaien om uw billekes te veranderen draait de motor tog ook mee rond
Hoe voorkomt ge da ??

volledige vario afhalen d.m.v dat klein boutje en dan die grote moer opspannen in een bankschroef en draaien aan het huis zelf.
sleutel erop zetten en proberen los te tikken, of met een grote platte schroevendraaier in de richting kloppen om ze los te krijgen

4-strokes are like tampons, every pussy has one
- Niellez
- -= Camino Freak =-
haaksleutel op uw variohuis steken (zit precies een klein haakje erin daarvoor)
define haaksleutel
&
dat haakje daarvoor, waar zit dat juist?
had ik trouwens nog niet opgemerkt

Wait for it, Wait for it... LEGENDARY!
Prestige? Anyone?
Prestige? Anyone?