Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
malossi staat steeds op de cilinder geschreven (ik kan het hier op de foto justekes lezen) en de piston heeft maar 1 segment en is in puntvorm - een malossi AC is soms een goeie kit (malossi blijft 1 vd of de beste fabrikant ?), ge moet er zorg voor dragen en goede olie rijden - sommigen rijden er direct mee vast, en anderen rijden er jaren probleemloos mee
maar der zijn nergens cilinderkoppen bij of wel of kunje me de ori der op blijve rijde eeh drieze kwil u wel helpen me fotos van uitlaten voor camino tezoeke
den eli wrote:maar der zijn nergens cilinderkoppen bij of wel of kunje me de ori der op blijve rijde eeh drieze kwil u wel helpen me fotos van uitlaten voor camino tezoeke
Enkel voor de malossi Lc zijn er nog koppen beschikbaar,of okkazie en met wat geluk vind je een fast arrow 65cc kopje en voor de rest moet je zelf creatief zijn. Ik begin niet met de lijst van 'andere brommer onderdelen' die wel passen, of mits kleine aanpassing.