Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Ik kan dat hier thuis echt niet meer trekken, ik moet op zoek naar een andere server voor de site. De site komt te groot. Daarom hier een vraag, weten jullie niemand, die misschien geïnteresseerd is in sponsoring en hier zijn banner of logo te zetten.
Of als jullie een winkel weten met een site plaats die hier dan contacteer ik even die mensen.
En ondertussen ga ik op zoek naar een betalende server.
bij ons op school (khk) kunde naart schijnt ook zowe server hure om forum op te plaatse... allez ene van bij ons in de klas heeft da toch gedaan juist hetzelfde forum zelfs denkek zijn nie zeker...
maar ja wsl moete daar dan wel op school zitte om da te kunne doen
waarom vraag je het niet eens aan desmet in roeselare zij hebben toch ook veel van camino stukken en geld hebben ze wel want toen ik er nanderke ging stond er om de 5 min en andere camino die binnekwan achter stukken
ga zo subtiel om wa stukke, en dan 'ja der zijn ier wel veel camino klanten e, wete ik heb zo nen camino site, ik kan ze allemal bij u doen komn, als ge me sponserd zette we u logo op onze wereldbekende site(de duitsers , en nen (den)ollander )