Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
kben gisteren inog is in holland geweest, en brommers tegengekomen met die grote nrplaten
trekt op niks, veel te groot, zelfs voor op booster, laat staan voor op e camino,
booster gezien waarvan de nrplaat zijn spatbord vervangde gelijk
zijn wel degelijk veel te groot die nrplaten
Vorig jaar stonden bij de flikken een resem combi's/ moto's en scooters die nooit gedraait hadden, ze hadden ze enkel gekocht omdat ze geld over hadden
dat bedoel ik ook !! de veiligheid verbetren kan ook zonder er geld aan te verdienen !! punt uit ja
regelementen voor fabrikanten verstrengen, wegen verbeteren ....
alex4421 wrote:dat bedoel ik ook !! de veiligheid verbetren kan ook zonder er geld aan te verdienen !! punt uit ja
regelementen voor fabrikanten verstrengen, wegen verbeteren ....
wegen verbeteren gaat geen 50meter schelen in remafstand als die persoon 200+ rijdt waar je 120 mag
trial and error, laat ze eens voelen dat ze verkeerd toen door hen te kwetsen waar het het meest pijn doet, in de geldbeugel
alex4421 wrote:dat bedoel ik ook !! de veiligheid verbetren kan ook zonder er geld aan te verdienen !! punt uit ja
regelementen voor fabrikanten verstrengen, wegen verbeteren ....
wegen verbeteren gaat geen 50meter schelen in remafstand als die persoon 200+ rijdt waar je 120 mag
trial and error, laat ze eens voelen dat ze verkeerd toen door hen te kwetsen waar het het meest pijn doet, in de geldbeugel
kheb er niks op tegen.
maar het zou wel een pak veiliger zijn voor motorrijders,vantijd moetek nen omweg nemen omda bepaalde wegens levensgevaarlijk zijn
Crazycamino, dat is dan weer iets anders, maar die slechte wegen hebben ook weer een positief effect volgens mij
en slim iemand gaat dat snelheid minderen en veiliger rijden.. Tegenover fluiserasfalt dat zo goed bolt dat je niet doorhebt dat je 50km/h te snel rijdt etc..
Sommige wegen zijn inderdaad wel in te slechte staat (putten, bulten, etc) maar da's gwn een kwestie van onderhoud van de gemeente, en de politie kan daar niets aan doen.
Trouwens, normaal krijgt iedereen een maandelijks gemeenteblad in de brievenbus waar je op de laatste pagina een gebrek aan het wegdek kan aangeven. Maak hier dan eens gebruik van.
(als je dit niet hebt kan je ook gewoon een brief schrijven aan de gemeente)
gij peist dat de gemeente daar iet aan doet,goed hun zakke vullen ja en op sommige plaatsen leggen ze in bochten expres slechte wegen,zogezegt omdat er te rap moto's doro gaan,goed om nog harder op u kloten te gaan
en al die slechte wegens en verkeersdrempel hebben trouwens ook nog een slecht effect op de vervuiling
Volgens mij gaan er op die manier ook wel veel meer opgevoerde brommers verdwijnen uit het verkeer, indien er fikse boetes staan op snelheidsoverschrijdingen (vb 3 keer flitsen tegen 70 met B klasse -> kubus van 5cm op 5cm ). Alleen die platen gaan weer op niets trekken he zodat het je hele brommer/scooter zijn look om zeep helpt. Diegene die nu van hun 'tak maken' zijn garantie de mensen die niet legaal willen rijden en daarom moeilijk doen. 50 rijden is soms nog te snel zoals als er een fietser of voetganger ofz voor je in rijd en je plots moet stoppen of ontwijken, je zal het verschil wel merken/voelen met 70. Rij gewoon legaal met je dagelijkse brommer/scooter en dan gaan ze je niet moeten flitsen behalve in zone 30 maar nu moet je ook op bepaalde plaatsen 30 rijden of 25 in een speelwijk/straat als ik me niet vergis? Wil je dan toch lekker sneller gaan, pak een tweede brommer om er sprinter of dergelijks van te maken zoals er zovelen doen.
Ganja wrote:Volgens mij gaan er op die manier ook wel veel meer opgevoerde brommers verdwijnen uit het verkeer, indien er fikse boetes staan op snelheidsoverschrijdingen (vb 3 keer flitsen tegen 70 met B klasse -> kubus van 5cm op 5cm ). Alleen die platen gaan weer op niets trekken he zodat het je hele brommer/scooter zijn look om zeep helpt. Diegene die nu van hun 'tak maken' zijn garantie de mensen die niet legaal willen rijden en daarom moeilijk doen. 50 rijden is soms nog te snel zoals als er een fietser of voetganger ofz voor je in rijd en je plots moet stoppen of ontwijken, je zal het verschil wel merken/voelen met 70. Rij gewoon legaal met je dagelijkse brommer/scooter en dan gaan ze je niet moeten flitsen behalve in zone 30 maar nu moet je ook op bepaalde plaatsen 30 rijden of 25 in een speelwijk/straat als ik me niet vergis? Wil je dan toch lekker sneller gaan, pak een tweede brommer om er sprinter of dergelijks van te maken zoals er zovelen doen.
ik ben ook wel voor zo'n nummerplaat, het enige wat ze dan zoude moete aan passen is dat B-klasse officieel 50 mag die 5 per uur lijke ni veel maar maakt het rijde op straat naar mijn mening wel veiliger als ja gewoon mee kunt met de auto's en niet constant op te smalle stukke van u sokke word gerede door ongeduldige chauffeurs