gegroet iedereen,
ben nog maar net nieuw op dit forum ( jaja m'n eerste post

)
heb mezelf een camino aangeschaft, waar ik al een paar weken met rond reed, maar niet snel genoeg
ging naar m'n goesting. Dus Leovinci uitlaat gaan halen. Prachtig geluidje, goed optrekkings vermogen, en een goede snelheid. Maar helaas na ong een dikke week, compressie verlies en een paar warmlopers gehad
Cilinder eraf gehaald, serieuse schade aan de cilinder, en de piston.
Er was zeer oude schade aan te zien, dus cilinder en piston waren al niet meer in top staat.
Ook een beetje m'n eigen stomme fout, door direct volle gas enz met de Leo eronder...
Ondertussen al een nieuwe kit besteld, die ik woensdag avond erop gaan zetten, met behulp van de uitleg die hier opt forum staat. ( die trouwens bangelijk goe is uitgelegd ! applaus voor de auteur

)
Maar ik zit toch nog met een paar vraagjes...
Heb hier al meerdere malen gelezen dat je je nieuwe cilinder moet roderen met de uitlaat waar je later mee gaat rijden.
Dat is dus m'n Leo, maar kheb ook nog de originele Sito pot thuis liggen.
ff jullie mening gevraagd wat ik nu het beste doe Leo of Sito potje ( heb geen goesting om terug brokken te hebben )
en is het ok dat je iemand achterop je Camino neemt, terwijl je nog aan het roderen bent?
Kga uiteraard mij aan de regels van het roderen houden, eerste 300 km niet hoog in toeren gaan enz...
dan 100 km wat meer gas geven geven, af en toe is opentrekken voor korte momenten, en vanaf 400 km
regelmatig is top halen enz...
graag jullie mening hierover
mvg,
DruAndBayze