Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Meld hier de fouten van het forum !
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Algemeen reglement: http://www.camino-tuning.be/phpBB3/viewtopic.php?t=4772
Algemeen reglement: http://www.camino-tuning.be/phpBB3/viewtopic.php?t=4772
Re: Meld hier de fouten met de nieuwe versie !
Kheb hetzelfde als duf
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
robke. wrote:de links in het portal werken niet = Fout 404: Pagina niet gevonden
weet mss een van de mod's dit op te lossen?
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
Welke dan ?clio-tuning wrote:robke. wrote:de links in het portal werken niet = Fout 404: Pagina niet gevonden
weet mss een van de mod's dit op te lossen?
Enkel "links" werkte niet, heb die net hersteld.
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Mensen dat Internet Explorer (rommel
) gebruiken kunnen geen foto's zien die toegevoegd zijn in bijlage.

Lang leve Apple met safariclio-tuning wrote:Mensen dat Internet Explorer (rommel) gebruiken kunnen geen foto's zien die toegevoegd zijn in bijlage.

- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Of Mozilla Firefox...element wrote:Lang leve Apple met safariclio-tuning wrote:Mensen dat Internet Explorer (rommel) gebruiken kunnen geen foto's zien die toegevoegd zijn in bijlage.

Maar ik meld dit maar even, zodat Gobien dit foutje misschien kan maken. Dan kunnen de mensen die van Internet Exploreren niet willen afstappen toch de foto's in bijlage bekijken.

Op windows is men lievelingsbrowser Google chrome de snelste en is op mozilla gebaseerdclio-tuning wrote:Of Mozilla Firefox...element wrote:Lang leve Apple met safariclio-tuning wrote:Mensen dat Internet Explorer (rommel) gebruiken kunnen geen foto's zien die toegevoegd zijn in bijlage.
![]()
Maar ik meld dit maar even, zodat Gobien dit foutje misschien kan maken. Dan kunnen de mensen die van Internet Exploreren niet willen afstappen toch de foto's in bijlage bekijken.
Op men imac draai ik snowleopard en da is kloote mac kende nooit problemen tot ze met snowleopard begonnen zijn

Mac heeft problemen (ruzie) met adobe en daarom flashen de flashplayers veelal door

de pagina's gaan open da ge ze moet inzoomen om de ganse tekst te kunnen lezen en ge kunt ze ni anders instellen
tleven kan soms zo mooi zijn
Ik ken niets in de structuur of opbouw van een forum maar wat ik droevig vind op dit forum is dat de emoticons enorm verouderd zijn.(nu heb je veel meer keuze en zelfs bewegende emoticons)
Is het moeilijk om ze up te daten of hangt dit van de server af waar jullie opzitten?
Is het moeilijk om ze up te daten of hangt dit van de server af waar jullie opzitten?
- camino_expert
- -= Moderator =-
zelfde mening als oldie
er zijn er echt veel

er zijn er echt veel

honda camino forever
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Vaak heb ik problemen om subforums of topic te openen, dan opent de pagina niet goed en komt er zoiets op:

Ik gebruik firefox

Ik gebruik firefox
Sinds ik hier op dit forum zit is er nog geen week voorbij gegaan zonder dat er iets met diene server scheelt.
Persoonlijk vind ik het forum verouderd (emoticons mogelijkheid tot live chatbox,pm's beheren)
Ik ken niets van sites op te bouwen,onderhouden of hosten.
Zitten jullie op de goedkoopste formule ?
Kan dit anders geupgraded worden?
Kunnen we geen kleine vrijwillige vergoeding vragen aan leden wat de normaalste zaak is op andere forums
als nu ieder vrijwillig 2.5 euro (en de dertigers 5 euro) stort toch een relatief klein bedrag voor een jaartje plezier en een forum dat wel goed draait.
Ik heb een bekke zitte rondneuzen en voor 100 euro jaarlijks kunde toch ne goeie dikke site hosten
Persoonlijk vind ik het forum verouderd (emoticons mogelijkheid tot live chatbox,pm's beheren)
Ik ken niets van sites op te bouwen,onderhouden of hosten.
Zitten jullie op de goedkoopste formule ?
Kan dit anders geupgraded worden?
Kunnen we geen kleine vrijwillige vergoeding vragen aan leden wat de normaalste zaak is op andere forums
als nu ieder vrijwillig 2.5 euro (en de dertigers 5 euro) stort toch een relatief klein bedrag voor een jaartje plezier en een forum dat wel goed draait.
Ik heb een bekke zitte rondneuzen en voor 100 euro jaarlijks kunde toch ne goeie dikke site hosten
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
ik zou in ieder geval storten 

- Santa Cruz
- -= Moderator =-
Forum is retro zoals camino, heb k gn problemen mee 
Trouwens, ik heb nooit problemen met de server... kan altijd inloggen. Enkel zie ik sommige afbeeldingen niet als ik explorer gebruik, mr dan schakel ik gwn over nr firefox

Trouwens, ik heb nooit problemen met de server... kan altijd inloggen. Enkel zie ik sommige afbeeldingen niet als ik explorer gebruik, mr dan schakel ik gwn over nr firefox
ik heb het ni over de layout maar de toepassingenSanta Cruz wrote:Forum is retro zoals camino, heb k gn problemen mee

In de PMbox kun je niet eens vijwillig kiezen welke je verwijdert daardoor zen ik er al een paar belangrijke met gsmnr enmailadressen kwijtgeraakt ook het aantal mail is te weinig allee voor mij dan toch
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
In je PM box kan je wel dingen selecteren om te verwijderen.
Je kan ook berichten verplaatsen naar uw save box, zodat die niet kwijt gaan.
Eigenlijk vind ik dat het forum genoeg functies biedt, zeker voor een gratis site die voor iedereen toegankelijk is.
Je kan ook berichten verplaatsen naar uw save box, zodat die niet kwijt gaan.
Eigenlijk vind ik dat het forum genoeg functies biedt, zeker voor een gratis site die voor iedereen toegankelijk is.