Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
roderen
Moderator: -Camino Crew-
-
- -= Member =-
- Posts: 48
- Joined: 28 Aug 2008, 00:26
- Location: Boechout
Re: roderen
zal ik doen
morgenavond begin ik aan de montage van m'n nieuwe cilinder, als ze klaar is zal ik is wat foto's
van haar opt forum zetten
morgenavond begin ik aan de montage van m'n nieuwe cilinder, als ze klaar is zal ik is wat foto's
van haar opt forum zetten
still taking my time to perfect the beat !
-
- -= Member =-
- Posts: 48
- Joined: 28 Aug 2008, 00:26
- Location: Boechout
Re: roderen
foto's komen binnenkort hoor
heb nu al een goei 150km gedaan, en je voelt gwn dat ze meer kan
ma nog ff wachten hé
heb nu al een goei 150km gedaan, en je voelt gwn dat ze meer kan
ma nog ff wachten hé
still taking my time to perfect the beat !
Re: roderen
ik heb eens gehoord dat je bij gietijzeren cilinder bevels moet aanbrengen als je niet lang wilt rodeeren ...
hoe gaat dit dan in zijn werk ?
wat zijn bevels precies ?
met welk materiaal doe je dit best?
hoe gaat dit dan in zijn werk ?
wat zijn bevels precies ?
met welk materiaal doe je dit best?
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Re: roderen
Scherpe kant van de poorten doen...Jenze wrote:wat zijn bevels precies?
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
Re: roderen
Weet iemand mss hoeveel naftbakken 500 km ongeveer is?
want navenand ik geen teller heb is dat nie makkelijk
mvg
want navenand ik geen teller heb is dat nie makkelijk
mvg
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Re: roderen
5-6 volle nafttanken leegrijdenWittee wrote:Weet iemand mss hoeveel naftbakken 500 km ongeveer is?
want navenand ik geen teller heb is dat nie makkelijk
mvg
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
- YaMaGa
- -= Camino Freak =-
- Posts: 1293
- Joined: 31 Jan 2012, 11:06
- Location: Brakel(oost-Vl.) en 10% oudenburg(west-Vl.)
Re: roderen
maakt het eigenlijk uit of je lange of korte toeren rijdt als je rodeerd?
Want ik moet elke dag naar school -> 15 km gaan en 15 km keren ...
Want ik moet elke dag naar school -> 15 km gaan en 15 km keren ...
Camino <33 FOR EVER !! Tuned or not
Re: roderen
Niet echt, gewoon zorgen dat hij niet te warm komt, maar zal op 15 km niet gebeuren.
Re: roderen
met een nieuwe opzet,verbruik je zeker en vast meer dan normaal,ook omdat deze een 65 cc zijn...clio-tuning wrote:5-6 volle nafttanken leegrijdenWittee wrote:Weet iemand mss hoeveel naftbakken 500 km ongeveer is?
want navenand ik geen teller heb is dat nie makkelijk
mvg
zeker 8-10 naftbakjes...je maakt 60km met een volle bak...
en wat als je cilinder te nauw geboord is ? dus te veel wrijving...
dat loopt zowiezo slecht af...iedereen heeft wel zijn theorie over roderen...mezelf doe het
rustig aan met potje,zeker met gietijzer zo'n 500 km op een dezelfde snelheid : 30 km/h...
na deze 500km een uitlaat (proma,leovinci...) en een bekeken en een verstandige set-up
plaatsen,goed warm rijden...als alles vertrouwelijk verloopt kan je een volledige bekrachtiging maken
en vegen maar !!!!
een chrome-kit is een ander verhaal...een chrome kit is gemaakt van aluminium en zet meer uit dan een gietijzer
cilinder-kit,niet volle gas roderen,in begin rustig rijden,dit 1/3 van de capaciteit,30-40 km/h
doe dit een 100 km en het kan normaal al wel om een expancie-pijp te plaatsen...
een chrome-cilinder zal niet in vorm uitslijten (roderen) van de segmenten...HET MEEST BELANGRIJKE IS RUSTIG RIJDEN,
DE PISTON MAG NIET TE ZEER UITZETTEN DOOR TE VEEL GAS TE GEVEN,DAN KAN JE EEN VASTLOPER KRIJGEN,ZEKER IN HET BEGIN...DE PISTON MOET ZIJN JUISTE VORM KRIJGEN, DUS B.GAAI HET A.U.B. NIET !!!!!