Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Een green crank heeft normaal gezien de afmetingen van een A klasse krukas, dus dat is normaal 1 keer 15 x 25,5 x 7 en 1 keer 17 x 25,5 x 7. De 17 moet aan ontstekingskant dacht ik. Zou toch maar schuifmaatje zoeken/kopen/lenen...
Schelfhout wrote:welke keerringen heb je nodig voor standaart krukas ?
Staat één post boven jouw post
Heel simpel: meet de dikte op van de krukas ter plaatse van de kering. Voor de meeste vario-krukassen heb je 1 keer 15 x 25,5 x 7 en 1 keer 17 x 25,5 x 7 nodig.
Maar volgens mij hebben er al weleens gasten gemeld dat ze 2 x 15 nodig hebben... Dus opmeten is het advies.
Schelfhout wrote:welke keerringen heb je nodig voor standaart krukas ?
Staat één post boven jouw post
Heel simpel: meet de dikte op van de krukas ter plaatse van de kering. Voor de meeste vario-krukassen heb je 1 keer 15 x 25,5 x 7 en 1 keer 17 x 25,5 x 7 nodig.
Maar volgens mij hebben er al weleens gasten gemeld dat ze 2 x 15 nodig hebben... Dus opmeten is het advies.
Schelfhout wrote:Nog is een vraagske waar besteld gij al die onderdelen ? en liefst een winkel die ze allemaal heeft zodat ik niet bij verschillende moet bestellen
Bij quartzsp van het forum kan je normaal alles vinden.
Hij heeft een winkel, maar je kan ook alles online bestellen bij hem.
Schelfhout wrote:Nog is een vraagske waar besteld gij al die onderdelen ? en liefst een winkel die ze allemaal heeft zodat ik niet bij verschillende moet bestellen
merci weet je ook hoe zijn site noemt ?
Bij mijn weten heeft hij geen site, maar je kan gewoon vragen aan hem wat je nodig hebt, hij zal u een prijs geven en dan kan je zo per overschrijving betalen en dan verzend hij alles.