Natuurlijk is rijden in een hele grote groep leuker dan alleen..
Maar we zullen eerst zien wie er allemaal al zeker meegaat, we hebben al een redelijk lijstje maar dat kan beter!
Dan kunnen we alles nog eens bezien..
Moderator: -Camino Crew-
nope wil jullie niet in gevaar brengen$waanské wrote:ga je toch meerijden ?
hehe ik wil er ook graag bij zijn!T.G.T. wrote:ja is goed voor mij, kzal menne mino maar is binnendoen en laten starten, want het komt er niet van,
eens hij start zal ik men lichten en remmen wel aansluiten, komt er nu ook nie van...
maar ALS die toer door gaat wil ik er zeker bij zijn, en dan zal die slet blinken![]()
gij komt uit mechelen? is kwartierke rijden voor mij aan 45 per uur,kannek mss me u meerijdenT.G.T. wrote:ja is goed voor mij, kzal menne mino maar is binnendoen en laten starten, want het komt er niet van,
eens hij start zal ik men lichten en remmen wel aansluiten, komt er nu ook nie van...
maar ALS die toer door gaat wil ik er zeker bij zijn, en dan zal die slet blinken![]()
metsinsons wrote:hehe ik wil er ook graag bij zijn!T.G.T. wrote:ja is goed voor mij, kzal menne mino maar is binnendoen en laten starten, want het komt er niet van,
en killingsnake, ik zal is gaan polse bij ene op mijn school die heeft er ook ene. en voderest wetek niemand.
veel volk zou idd plezant zen