Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Baren vind ik lelijk en last moeilijker als staven.
Zeker als je ook achterwiel bevestigingen gaat verbreden,komen die baartjes lelijk uit...
Ik zou de staven nemen,zoals bij mij En jou maten zijn goed hoor
Straks eens tot op het metaal schuren want ze zijn beetje verroest.
Nu nog een plaat van 2-3mm zoeken om de rechter kant te verzevigen aan de remplaat zelf.
clio-tuning wrote:Tzijn baartjes geworden van 12 op 12 dachtek.
Straks eens tot op het metaal schuren want ze zijn beetje verroest.
Nu nog een plaat van 2-3mm zoeken om de rechter kant te verzevigen aan de remplaat zelf.
Kben benieuwd,mijn eerste optie was toen ook baartjes,maar ik ben er snel van afgestapt
kan het kwaad da uw koppeling daar nog opsta als ge die inspant?
want heb wel poulietrekker ma gene van honda of gene me zo platte bekskes dus
Vette how-to btw
yokke wrote:kan het kwaad da uw koppeling daar nog opsta als ge die inspant?
want heb wel poulietrekker ma gene van honda of gene me zo platte bekskes dus
Vette how-to btw
vind niet zo'n goede sticky. er zouden meer foto's van moeten zijn tijdens het proces
kwil zelf ook mn achterbrug beginnen verstevigen maar heb geen id hoe mijn staven er moeten uitzien met die golven enzo die in de achterbrug zitten
Lucifer wrote:vind niet zo'n goede sticky. er zouden meer foto's van moeten zijn tijdens het proces
kwil zelf ook mn achterbrug beginnen verstevigen maar heb geen id hoe mijn staven er moeten uitzien met die golven enzo die in de achterbrug zitten
Is maar een voorbeeld, is niet de bedoeling dat ge deze helemaal kopieert ...
Maak je achterbrug klaat (ontlakken), koop je materiaal (ijzeren baren) en plooi het in de juiste richting ... en las het vast aan je achterbrug. Daarna alles poederlakken !