Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
metsinsons wrote:novio's en amigo's hebben een zachter zadel en 300km is wel redelijk veel.. maar ik kom zowiso langs mechelen en ik ga een stukje meerijden!
Excuseer, Novio's hebben geen achterveren (dan maakt het niet uit of je een zacht zadel hebt)
door het zadel is maar een zwak excuus ze...
ik zit er nog zo goed op op het puntje van het zadel,
benen open en plat gaan in de bochten kga het nooit vergeten
hoe de scooters nooit mee konden in de bochten, en hoeveel ze dachten
dak er ging liggen
metsinsons wrote:novio's en amigo's hebben een zachter zadel en 300km is wel redelijk veel.. maar ik kom zowiso langs mechelen en ik ga een stukje meerijden!
Excuseer, Novio's hebben geen achterveren (dan maakt het niet uit of je een zacht zadel hebt)
je hebt Amigo, en Amigo R. de R staat voor achtervering het model zonder achterveren is weinig gemaakt geweest. dit geldt ook voor Novio's met de tank vanvoor, ik heb thuis een Amigo-R staan en die rijd nu eenmaal chiller als een camino kwa afvering enzo.
De volgwagens zijn geregeld, route, datum... Binnenkort is het eetfestijn met mijn vereniging en vraag ik aan de politici voor toelating om met de brommers, zelfs opgevoerde, iets te doen. De campingbeheerder van de camping waar ik graag zou overnachten is momenteel niet op de camping dus heb nog niets kunnen vragen of we daar met zoveel man terecht kunnen en of we zo laat nog mogen bbqen en partytent mogen opstellen enzo..
Nog wachten op de voorverkenning he? Normaal gaan we tijdens de paasvakantie, maar als het goed is met het weer (en zo staat het er nu niet voor) kunnen we al gaan tijdens de krokus..