Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Lucifer wrote:gwn week voor je examen boekje halen
of gewoon op internet. en elk vrij gaatje dat je hebt eens wat lezen
ja ik denk dat ik het met lezen allen niet zal halen (mijn studie interesse kennende ) neen ik ga gewoon 1 week studeren elke avond een uurtje enn dan denk ik dat iki zou moeten slagen ... hopelijk toch ..
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) .
ok "meneer" $waanské ,ik hoop dat er iets ui de bus valt voor deze meeting ...
Hoe bedoel je? Dit gaat zoiezo door hoor...
Heb nog nieuws... Heb bij de eting gevraagd aan de burgemeester himself!! of we plek krijgen om te organiseren.. We zouden zo'n, minstens 12, waarschijnlijk meer, parkeerplaatsen krijgen om samen te komen en te verzamelen.. Dus plaatsen die speciaal voor ons worden opengehouden. Heb ook gevraagd of we met onze mino de muur op mogen rijden (normaal mogen enkel fietsers, en zelfs met de ronde van vlaanderen mogen er maar 2 moto's tegelijk op.). Een paar jaar geleden was er zo mototeam die héél snel de muur opvloog, wou ook zoiets doen met onze mino. Geraakt je mino de muur op en zoja, hoe snel? Maar denk niet dat deze zal lukken, maar valt te proberen natuurlijk. Moet nu officiele brief gaan schrijven voor het papierwerk, maar moet vermelden met hoeveel we gaan zijn.. Iemand een idee? 25 man? meer? Het bepaald hoeveel plaatsen we gaan krijgen, maar ge moet niet zeggen dat ge met 50 zijt en dan maar met 10 afkomen he...
ok "meneer" $waanské ,ik hoop dat er iets ui de bus valt voor deze meeting ...
Hoe bedoel je? Dit gaat zoiezo door hoor...
Heb nog nieuws... Heb bij de eting gevraagd aan de burgemeester himself!! of we plek krijgen om te organiseren.. We zouden zo'n, minstens 12, waarschijnlijk meer, parkeerplaatsen krijgen om samen te komen en te verzamelen.. Dus plaatsen die speciaal voor ons worden opengehouden. Heb ook gevraagd of we met onze mino de muur op mogen rijden (normaal mogen enkel fietsers, en zelfs met de ronde van vlaanderen mogen er maar 2 moto's tegelijk op.). Een paar jaar geleden was er zo mototeam die héél snel de muur opvloog, wou ook zoiets doen met onze mino. Geraakt je mino de muur op en zoja, hoe snel? Maar denk niet dat deze zal lukken, maar valt te proberen natuurlijk. Moet nu officiele brief gaan schrijven voor het papierwerk, maar moet vermelden met hoeveel we gaan zijn.. Iemand een idee? 25 man? meer? Het bepaald hoeveel plaatsen we gaan krijgen, maar ge moet niet zeggen dat ge met 50 zijt en dan maar met 10 afkomen he...
ja ok maar ik dacht dat het nog maar wt ruw plannen en ideeen maken , in dat geval ja ik ben mess wel een kandidaat om mee te doen
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) .
Ma nee Datum staat vast, route staat (ruwweg) vast (deze wordt in de paasvakantie of in een weekend met goed weer door ik, m'n broer, sander en kri$tof gereden op elk z'n brommer, om eens de leukste paadjes te verkennen en de route al in de gps op te slaan. De rest staat ook vast, ik moet nu gewoon volk hebben, maar ben momenteel al tevreden maar mag altijd meer zijn