Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
is het mogelijk dat een blokje totaal niet reageert wanneer je hem wil starten door valse lucht?
is het mogelijk om de achterste veren van een camino te demonteren ?
en zoja hoe ?
en zoja hoe ?
-
- -= Advanced Member =-
dat zijn 4 bouten losdraaien, als je goed kijkt vind je het zelf wel hoorda_culio wrote:is het mogelijk om de achterste veren van een camino te demonteren ?
en zoja hoe ?

@jasper, wat bedoel je met niet reageren?
When I stand before God at the end of my life, I would hope that I would not have a single bit of talent left, and could say, "I used everything you gave me".
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
niet aanslaan natuurlijkthe skullkid wrote:dat zijn 4 bouten losdraaien, als je goed kijkt vind je het zelf wel hoorda_culio wrote:is het mogelijk om de achterste veren van een camino te demonteren ?
en zoja hoe ?![]()
the skullkid wrote:dat zijn 4 bouten losdraaien, als je goed kijkt vind je het zelf wel hoorda_culio wrote:is het mogelijk om de achterste veren van een camino te demonteren ?
en zoja hoe ?![]()
bedoel de vering zelf uiteenhalen ( pomp en veer ), om de veer te kunnen herspuiten / pomp op te kuisen
Last edited by da_culio on 20 Jul 2010, 19:47, edited 1 time in total.
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
originele denk ik niet dat je uiteen kunt halen
Ik heb een vraagje omtrent de carburator, bovenaan naast de rolantivijs (links ervan) gaat er een darmpje naar beneden (origineel toch), bij mij zit daar al lang geen darmpje meer op, ik heb daarjuist men carburator eens goed bekeken en nu zie ik dat die leiding naar de vlotterbak gaat. Dus mijn vraag: Wat is het nut van die leiding ? Kan er langs daar vuil inkomen indien er geen darm bovenaan opzit ?
Een foto ter verduidelijking:

Alvast bedankt !
Een foto ter verduidelijking:

Alvast bedankt !
- crazycamino
- -= Camino Freak =-
is extra overloopleiding,als je de onderste leiding dichtmaakt en je vlotternaald dicht niet meer af loopt het er langs daar uit 

- killingsnake
- -= Camino Addict =-
Denk je dat? dat staat toch hoger dan het membraan? Zou dan allemaal in je luchfilterbak en carter-cilinder-uitlaat geraken als je meer goed afsluit..
Trasforma il meglio in 'massimo'
bovenaan meot vrij zijn.. dat is de ONTLUCHTING..
onderaan is overloop..
amai das daar ni goe aangeslote zenne...
onderaan is overloop..
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Welk is niet goed aangesloten?!tnerual wrote:bovenaan meot vrij zijn.. dat is de ONTLUCHTING..
onderaan is overloop..
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
Op die carburator is alles perfect aangesloten !tnerual wrote: amai das daar ni goe aangeslote zenne...

Sander wrote:Op die carburator is alles perfect aangesloten !tnerual wrote: amai das daar ni goe aangeslote zenne...
vooral zenne.. de ontluchting is verbonden met OVERLOOP HAHA.. goed aangeslote.. of lijkt da door de foto? percies alsof het slangetje van de ontluchting verbonden is met de overloop.. oei, ik was wss verkeerd.. maar geef toe, als dat het geval was, was het wel dom

sorry
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Zie jij niet duidelijk 3 darmpjes zitten?!tnerual wrote:Sander wrote:Op die carburator is alles perfect aangesloten !tnerual wrote: amai das daar ni goe aangeslote zenne...
vooral zenne.. de ontluchting is verbonden met OVERLOOP HAHA.. goed aangeslote.. of lijkt da door de foto? percies alsof het slangetje van de ontluchting verbonden is met de overloop.. oei, ik was wss verkeerd.. maar geef toe, als dat het geval was, was het wel dom
sorry
- 1x naft toevoer
- 1x overloop
- 1x ontluchting

Die foto heb ik trouwens eens gemaakt...
Lach dus eerst jezelf uit voor je een ander begint uit te lachen.

#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html