Nee met da moteurke is gewoon alles misgelopen van in het begin
Als ik de olkiekeerring er wou overschuiven ging die van 17 er perfect op
Die van 15 wou er niet op omdat mijn krukas 17,... was
Ik had toen de vraag gesteld en iedereen zij me nee voo camino is het ofwel 2x15 of 1x17en 1x15
bon ik kon het ni geloven ma bon toch dan zo gemonteerd
@snakie je hebt gevoeld dat mijn krukas stroef draaide ma twas zeker ni van't lager
metsinsons wrote:
wat was eraan veranderd? want aan de uitlaat moet ge niet teveel veranderen want daar zit bij malossi de segmentopening.
en ook niet enkel vloeibare pakking als voetpakking gebruiken want dan komt de piston tegen de kop. hebt en ik vind athena persoonlijk maar nix. die poorten zijn zo scheef als iets, wie zijn poorten niet eens kan recht maken die zal ook geen goede nicasil hebben.
En ik merkte op een polini cilinder toch wel wa verschil in doortrek en onderin het toerengebiet juist met de 2 membraamopeningen vanonder te vergroten en de begrensplaatjes een beetje door de buigen.

De malossi was geboord naar 46 om er een dubbelsegment zuiger in te kunnen steken wou da is proberen de malossi had toch juist een vastloper meegemaakt
Omdat die toch al verkloot was wou ik de uitlaatpoort bijwerken om nog beter te gaan
Als alles gemonteerd was dan startte ie meteen 5min laten draaien op ralenti en ge hoorde altijd iets wringen in't blokske
dan van als ik gas gaf viel hij stil dus ik eerst andere carbu dan ander membraan(getuned polini) niks dan dacht ik dat het aan het membraan zou liggen omdat er geen vloeibare pasta tussenzat.
Zondag opgestaan le tête dans le cut da ze zeggen (ne kater in't vloms).De pasta ni gaan halen omdat ik er de pest in had ma in de namiddag er een bekke doorgekomen en het op het idee gekomen om het membraan(ori) en carbu van de andere te pakken die reed dus de ander moet er ook op rijden
dan reed ze wel maar enkel met de choke op en daar heb ik het verkloot tot 55 geweest en paf gedaan.
De motor ligt al terug open maar als alles eraf was maar carter nog toe dan voelde nog altijd en het geluid van iets da wilt wringen geen ijzerklank dus zal die kloote keerring wel ni de juiste geweest zen.
Nu eerst een weekske congé pakken en erna zullen we wel zien want kem er men kloten van vol
slukes