Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Re: kleine vraagjes topic

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
metsinsons
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by metsinsons »

als je een spanningsregulator steekt is al die miserie opgelost. :)
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Image
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

Weet iemand waarvoor de letters B, C of D staan achter PA50
Deze passen bij de onderdelennummers van honda GB7 = PA50B.C.D
tleven kan soms zo mooi zijn
killingsnake
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-

Post by killingsnake »

Weet ik niet. Bedoel je op het kader? PA50M xxxx.... wilt zeggen dat het een a klasse is, maar verder weet ik niet of daar letters bij staan?
Trasforma il meglio in 'massimo'
metsinsons
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by metsinsons »

hoe the f*ck zet ge een cilinderkuip tegoei me ne proma, keb het gat vanonder al helemaal aangepast enzo en de proma naar onderen geplaatst en niets helpt! :roll:
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Image
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

langs welke kant moet de pijl van een athenazuiger staan inlaat / uitlaat ?

Mijn zuiger zet zichzelf vast op het ODP als de cilinder erop staat zonder cilinder draait hij door ik heb de pijl richting uitlaat gemonteerd
slash
-= Member =-
-= Member =-

Post by slash »

heb een vervelend probleem.krijg het niet voor elkaar om m'n camino stationair te laten lopen.Hij slaat alleen maar af.Set up:orginele 50 van honda
orginele carburateur
78 sproeier
er ligt 'n leo onder.
er lag eerst een 70 onder maar 50 is groot genoeg vind ik.met die 70 liep de motor alleen goed met de choke erop,nu met de 50 loopt ie zonder choke ontzettend lekker maar zo gauw ik het gas loslaat loopt hoor je de motor nog even lopen maar als de vario begint terug te schakelen doet ie niks meer.als ik dan het gas weer open trek loopt ie wel weer gewoon door.met fietsstand erop moet ik spelen met het gas anders slaat ie af.als de toeren te ver terugzakken dan helpt gas geven niet eens meer.op fietsstand ploft ie af en toe.ik heb er al nieuwe contactpunten opzitten,al twee keer de carbuteur volledig uit elkaar gehad en schoon gemaakt.het membraam is goed en de tank is schoon,kraantje is schoon en laat (volgens mij) voldoende benzine door.andere bougie helpt ook niet.heeeeeeeeeeeeeeeeeelp,want ik weet t niet meer.
i hope i didn't brain my damage
Remko
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by Remko »

Ik ben van Eindhoven....misschien keertje komen kijken?
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

slash wrote:heb een vervelend probleem.krijg het niet voor elkaar om m'n camino stationair te laten lopen.Hij slaat alleen maar af.Set up:orginele 50 van honda
orginele carburateur
78 sproeier
er ligt 'n leo onder.
er lag eerst een 70 onder maar 50 is groot genoeg vind ik.met die 70 liep de motor alleen goed met de choke erop,nu met de 50 loopt ie zonder choke ontzettend lekker maar zo gauw ik het gas loslaat loopt hoor je de motor nog even lopen maar als de vario begint terug te schakelen doet ie niks meer.als ik dan het gas weer open trek loopt ie wel weer gewoon door.met fietsstand erop moet ik spelen met het gas anders slaat ie af.als de toeren te ver terugzakken dan helpt gas geven niet eens meer.op fietsstand ploft ie af en toe.ik heb er al nieuwe contactpunten opzitten,al twee keer de carbuteur volledig uit elkaar gehad en schoon gemaakt.het membraam is goed en de tank is schoon,kraantje is schoon en laat (volgens mij) voldoende benzine door.andere bougie helpt ook niet.heeeeeeeeeeeeeeeeeelp,want ik weet t niet meer.
Ik heb net hetzelfde voor en alles is nieuw kbegrijp er niks van en ik word zot ik hoop dat je het vind of ik :evil: :evil:
slash
-= Member =-
-= Member =-

Post by slash »

Remko wrote:Ik ben van Eindhoven....misschien keertje komen kijken?
laat maar weten wanneer je een keer kunt.heb deze week nog vrij daarna misschien door de weeks 's avonds.alvast bedankt.
slash
-= Member =-
-= Member =-

Post by slash »

Ik heb net hetzelfde voor en alles is nieuw kbegrijp er niks van en ik word zot ik hoop dat je het vind of ik :evil: :evil:[/quote]

zo gauw het probleem opgelost is zal ik die hier posten.misschien dat er meer zijn die hier last van hebben. :cry:
honda liefhebber
-= Member =-
-= Member =-

Post by honda liefhebber »

oldie wrote:Zo ik denk dat je hiervoor beter een honda dealer contacteert die al open was in die jaren

Zoals deze niet extreem ver van bij jou denk ik

http://www.handelsgids.be/Haacht/garage-van-hoof-w

daar staan nog een pak camino's :rofl:

grtz
ik heb u raad opgevolgt en deze dealer gecontacteerd,maar kon me niet verder helpen.
had ook geen enkele camino meer staan zij hij
camino cheezer!!!
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by camino cheezer!!! »

heeelp kzit met een vervelend probleem ik rij met een p3 cylinder met sito potje , boven de 45 een brrrrrrrrrrkrrrrrrrrr geluid precies of hie kan nog sneller maar mag niet van de uitlaat .... ik benn beina zeker dat dit de uitlaat is , nu is mijn bvraag welke uitlaat steek ik zodat ik 50 kan rijden zonder dat irritante geluid .... .!! ALLE TIPS EN SUGGESTIES WELKOM !! danku :-D
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) :D .
killingsnake
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-

Post by killingsnake »

welke uitlaat staat er nu op? origineel of sito potteke? iets anders?
camino cheezer!!!
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by camino cheezer!!! »

killingsnake wrote:welke uitlaat staat er nu op? origineel of sito potteke? iets anders?
een sito potje .... om gek van te worden dat geluid ... :wink:
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) :D .
killingsnake
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-

Post by killingsnake »

Met eender welke uitlaat ga je sneller dan 50 rijden. Tenzij een 3bill vario, dat gaat niet zo snel..
Post Reply