Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
MeXe wrote:heb je misschien 'n foto van je vario?als je tegen die ster aankijkt mis je het stofkapje,kijk je niet tegen die ster aan dan mis je ook niks.
neen ik heb geen foto, maar heel dat ding waar de ster inzit is er ook niet.
snapje?
oke. ik ging er van uit dat je wel kan rijden met je camino,maar jij mist voor de hele vario.kijk dan eens bij how-to & handleidingen en dan bij variorollen vervangen.dan zie je precies wat je moet hebben.[/quote]
kijk mexe,zo komen we ergens dan mis jij wat op de laatste foto's staat.en dat heb je toch echt wel nodig.maar die vario's worden nog volop aan geboden.en anders zou ik op deze site een oproepje plaatsen bij gezocht.gegarandeerd dat zeer snel geholpen bent.succes
slash wrote:kijk mexe,zo komen we ergens dan mis jij wat op de laatste foto's staat.en dat heb je toch echt wel nodig.maar die vario's worden nog volop aan geboden.en anders zou ik op deze site een oproepje plaatsen bij gezocht.gegarandeerd dat zeer snel geholpen bent.succes
lol zijn deze ook nog nieuw te verkregen op een site fzo?
kijk eens pa50parts4you.en anders moet je boven aan de pagina eens op forumoverzicht klikken en dan naar beneden scrollen.bijna onderin staan allemaal links naar pagina's waar camino onderdelen worden aangeboden.
ik hb al eens nar de howto koppeling verwijderen gekeken maar ik snap het toch nog niet
bij mij is zo geen schroef?? moet ik een schroef in die 2gaten schroefen ofzo?
hmm niet echt,
bij de "how-to's" staat hoe je zelf 1 maakt (wel met draaibank)
oldie heeft er zelf 1 gemaakt zonder draaibank maar dan met een laspost.