oldie maakt zijn koppelingstrekker zo:
je pakt een bus en last er langs beide kant een M24 moer aan.
je draaid dit geheel op u koppeling, en dan met een M24 bout in u geheel te draaien trek je dat eraf, als je snapt wat ik bedoel

Moderator: -Camino Crew-
waarom aan 2kanten?? 1kant is toch ook goedLucifer wrote:hmm joa,
je draaid dit geheel op u koppeling, en dan met een M24 bout in u geheel te draaien trek je dat eraf, als je snapt wat ik bedoel
de grote plaat met de drie spoelen gemonteerdclio-tuning wrote:Wat bedoel je met grondplaat?oldie wrote:kan je een grondplaat uitmeten of ze nog goed is want ik heb er hier nog 2 liggen maar weet niet of ze werken ?
1kant om hem erop te zetten, andere kant om hem er af te trekken adhv die boutMeXe wrote:waarom aan 2kanten?? 1kant is toch ook goedLucifer wrote:hmm joa,
de eerste moer moet je op de koppeling draaien en de andere moet moet je de bout indraaien .Lucifer wrote:1kant om hem erop te zetten, andere kant om hem er af te trekken adhv die boutMeXe wrote:waarom aan 2kanten?? 1kant is toch ook goedLucifer wrote:hmm joa,
ik ben fout denk ik. 1 kant moet m24 zijn de andere weet ik niet..
dat er opnieuw grondlak op moet zit ik niet mee het is voor de mooiste afwerking achteraf het voorbereidend werk ga ik zelf proberen te doen zodat een carrosier alleen moet spuitenRemko wrote:Ligt eraan hoe de ondergrond is. Je kunt de oude lak ook gebruiken als "grondlak" als je die opschuurt. Als je straalt moet je eerst weer een grondlak toepassen.
maar wat is nu het gemakkellijkste voor de spuiter op een gezandstraalde of een geschuurde ondergrond spuitenjasper wauters wrote:ik heb dat ook zo gedaan
eerst alles af (met een staalborstel op ee nslijpschijf, dan gaat dat goed vooruit.)
dan grondlaag, fijn opschuren, en dan naar de spuiter.
PinOCamIno wrote:Geklingel? klinkt als zuigerveer!??!oldie wrote:Ik heb weer iets merkwaardigs voor
Mijn rood minoke (clio's revisiewerk) start niet koud met choke.
Zonder choke pakt hij na 15m en heeft dan toch een 40 a 50 meter nodig om erdoor te komen tevens maakt hij na de start op ralenti een metaal geklingel niet koppelinglawaai tot hij erdoor is.
Daarna rijd ie perfect en start op 5cm geen lawaai aan motor meer en motor draait zalig
Spuiten met hittebestendige verf.MeXe wrote:hallo, ik zou graag een gekleurde cilinderkop hebben :$
mag ik dat spuiten als ik hittebestendige lak gebruiK?