en heb g die van bougie dan zo langs uw kader lope of onder da tankje door?? want dan ligt da op de cilinderkop, enda lijkt mij niet echt goed :sSander wrote:Ik heb de bougiedraad (dikke) + achterremkabel + elektrisch draadje onder men choke gelegt, de naftleding heb ik tussen spruitstuk carbu gelegt
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

hoe kan ik meer lucht krijgen aan de carbu ?
steekt een 65cc malossi cilinder onder, met een origineel potje.
camino rijdt en trekt goed, maar als we de luchtfilter eruithalen ( en hij langs daar extra lucht kan aanzuigen ) gaat hij nog een pak hoger in toeren en meer trekkracht. ( met filter goed optrekken, zonder moet je niet veel moeite doen om voorwiel van de grond te sleuren )
vandaag een leovinci onder gestoken, en het geeft hetzelfde effect.
als er iemand suggesties heeft ...
*edit : is nog in rodage en gebruiken daarom ook een rijker mengsel, zou het hieraan eventueel kunnen liggen ?
steekt een 65cc malossi cilinder onder, met een origineel potje.
camino rijdt en trekt goed, maar als we de luchtfilter eruithalen ( en hij langs daar extra lucht kan aanzuigen ) gaat hij nog een pak hoger in toeren en meer trekkracht. ( met filter goed optrekken, zonder moet je niet veel moeite doen om voorwiel van de grond te sleuren )
vandaag een leovinci onder gestoken, en het geeft hetzelfde effect.
als er iemand suggesties heeft ...
*edit : is nog in rodage en gebruiken daarom ook een rijker mengsel, zou het hieraan eventueel kunnen liggen ?
- killingsnake
- -= Camino Addict =-
natuurlijk, door je luchtfilter er wat uit te trekken maak je je mengsel armer..
Trasforma il meglio in 'massimo'
mag je sterwielen laten zandstralen of is dit materiaal daar te zacht voor?
thx
thx
Valentino Rossi ==> King with a crown forever
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Je kan ze zonder problemen laten stralen.petey666 wrote:mag je sterwielen laten zandstralen of is dit materiaal daar te zacht voor?
thx

#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
Mij is dit afgeraden en decaperen aanbevolen zie topic voor foto's van het resultaatclio-tuning wrote:Je kan ze zonder problemen laten stralen.petey666 wrote:mag je sterwielen laten zandstralen of is dit materiaal daar te zacht voor?
thx
http://www.camino-tuning.be/foto-galeri ... 44-30.html
tleven kan soms zo mooi zijn
Als het met lakverf is wel met spuitbus zou ik toch oppassenMeXe wrote:kan ik met hogedruk achterwiel afspuiten??
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Ik heb al resultaat gezien van enkelen die hun sterwielen wel gestraald hebben en die waren ook goed hoor.oldie wrote:Mij is dit afgeraden en decaperen aanbevolen zie topic voor foto's van het resultaatclio-tuning wrote:Je kan ze zonder problemen laten stralen.petey666 wrote:mag je sterwielen laten zandstralen of is dit materiaal daar te zacht voor?
thx
http://www.camino-tuning.be/foto-galeri ... 44-30.html

Mij goed ik heb het niet getest alleen van horen zeggen
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Ikzelf heb het vroeger met schuurpapier en de blote handen gedaan.oldie wrote:Mij goed ik heb het niet getest alleen van horen zeggen

Verfafbijt of zandstralen zijn uiteraard de gemakkelijkere en doeltreffendere manieren (zeker bij originele lak).
ocharme de vingertopkes in de hoekske kem nu al zeer van met shuurspons de corrosie weg te schuren

kheb een probleem: mijn camino geeft van zelf gas ook al doe je niets aan het handvat !
ik dacht de carbu maar dit is het niet na 10 maal aftestellen
wel zag ik dat ik een veer ontbreek tussen het spatpord en het gasdingetjes aan de carbu en celinder
waardoor het waarschijnlijk terug in orde zal zijn..
weet iemand waar ik dit kan kopen ?
ik dacht de carbu maar dit is het niet na 10 maal aftestellen
wel zag ik dat ik een veer ontbreek tussen het spatpord en het gasdingetjes aan de carbu en celinder
waardoor het waarschijnlijk terug in orde zal zijn..
weet iemand waar ik dit kan kopen ?
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Spatbord, gasdingetje, carburator en cilinder? Pfioew, ik kan er eerlijk gezegd niet aan uit.
Heb je de rolantieschroef al eens iets uitgedraait? Deze schroef dient voor het stationair toerental. Dus wanneer deze te diep is ingedraaid zal hij "vanzelf" rijden.

Heb je de rolantieschroef al eens iets uitgedraait? Deze schroef dient voor het stationair toerental. Dus wanneer deze te diep is ingedraaid zal hij "vanzelf" rijden.