Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
waarom zeg je dan dat je die revetten moet uitboren?
benodigdheden om revetten te steken:
de laatste afebeelding zijn revetten.
Hoe werkt het?
Het lange einde steek je in de tang, duw de tang toe, de tang trekt het lange eind (op het einde van die einde zit een bolletje) door het kleine stukje, waardoor dat uitzet, waardoor het korte einde vastzit.
hallo mijn camino wil niet meer op ralenti draaien carbu al 5keer gekuist en op 2.5a 3 toerkes opengezet .... alle hulp welkom (moet er morgen mee maar school) dus pls thx
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) .
jasper wauters wrote:heb je de vijs onder de rolantie er uit gedaan?
En blijft ook nie draaien als em warm staat?
heb idd vijsje onder de ralenti eruitgedaan en alles mooi doorblazen , bijft ook als hij warm staat niet draaten en bij stilstand als je gas geeft valt hij uit ..... kan iemand mij helpen pls (vandaag naar school gsukkelt)
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) .
Cederik wrote:kan ik met een proma en leovinci mijn trappers behouden?
en weeten jullie iemand waar ik een proma of leo bij kan kopen die te vertrouwen is en 1 te koop steld?
Proma zal geen probleem zijn, leovince volgens mij ook nie ... al heb ik het nooit getest maar deze heeft nog een bevestiging op de achterbrug achteraan.
Wil je een nieuwe uitlaat of is 2de hands ook goed ?
hey,ik heb een camino a klasse staan die 30km/u gaat dit moet hij blijven gaan maar zou graag heel snel optrekken ,is dit mogelijk zoja hoe doe ik dit en met wat,Mvg Frank
steek straffere trekveren in je koppeling, dan is hij sneller op hoge toeren en trekt hij beter op.
Maar dan steek je wel meer ballast op je koppeling en gaat deze beetje scheef trekken, het is niet schadelijk maar dan maakt hij na verloop van de tijd een rinkelgeluid wanneer hij in rolantie staat.
Scheef trekken gebeurt wel niet meteen, de gevolgen merk je pas op lange termijn.
Cederik wrote:kan ik met een proma en leovinci mijn trappers behouden?
en weeten jullie iemand waar ik een proma of leo bij kan kopen die te vertrouwen is en 1 te koop steld?
Proma zal geen probleem zijn, leovince volgens mij ook nie ... al heb ik het nooit getest maar deze heeft nog een bevestiging op de achterbrug achteraan.
Wil je een nieuwe uitlaat of is 2de hands ook goed ?