Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Heeft er iemand wat foto's van bewerkte membramen, dat ik het mijn ook eens "deftig" kan dremelen 

project NFS van santa cruz, het mijne vind ik zelf ook deftig... binnen dit en 2-3 weken zal ik het verschil direct merken 

- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Heb je het nog nabewerkt? Want anders vind ik het niet zo netjes afgewerkt...Lucifer wrote:project NFS van santa cruz, het mijne vind ik zelf ook deftig... binnen dit en 2-3 weken zal ik het verschil direct merken

#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
-
- -= Member =-
Mijn camino is een gewone monoblok, dus geen vario, ik heb achteraan een kleinere riemschijf gestoken maar als ik de originele terug zou steken, zou hij dan vlotter starten?
Nu moet ik er mij opstellen en een tweetal omwentelingen doen voor hij start (tenzij hij warm heeft) maar ik zou graag hebben dat hij start door er naast te staan en dus een halve omwenteling te doen, zou dit vlotter gaan met de grote riemschijf?
mvg.
Nu moet ik er mij opstellen en een tweetal omwentelingen doen voor hij start (tenzij hij warm heeft) maar ik zou graag hebben dat hij start door er naast te staan en dus een halve omwenteling te doen, zou dit vlotter gaan met de grote riemschijf?
mvg.
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
De overbrening heeft niets te maken met het al dan niet vlot kunnen starten.Livestrong wrote:Mijn camino is een gewone monoblok, dus geen vario, ik heb achteraan een kleinere riemschijf gestoken maar als ik de originele terug zou steken, zou hij dan vlotter starten?
mvg.
Slipt uw wiel door op de grond wanneer je hem in gang duwt als je ernaast loopt? Gebruik je uw decompressie en bij een koude start de choke?
-
- -= Member =-
Ahzo ok, ja het wiel slipt wat door, maar de oorzaak hiervan weet ik niet. decompressie gebruik ik maar de choke niet want hij heeft nogal de neiging om te verzuipen dan dusja.clio-tuning wrote:De overbrening heeft niets te maken met het al dan niet vlot kunnen starten.Livestrong wrote:Mijn camino is een gewone monoblok, dus geen vario, ik heb achteraan een kleinere riemschijf gestoken maar als ik de originele terug zou steken, zou hij dan vlotter starten?
mvg.
Slipt uw wiel door op de grond wanneer je hem in gang duwt als je ernaast loopt? Gebruik je uw decompressie en bij een koude start de choke?
mvg.
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Het wiel slipt door omdat er weinig gewicht op zit...
Ik startte mijn camino terwijl ik op mijn bagagerekje zat... dan heb je druk op het achterwiel zodat het niet kan doorslippen.
Ik startte mijn camino terwijl ik op mijn bagagerekje zat... dan heb je druk op het achterwiel zodat het niet kan doorslippen.
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Topic cleaned... CAMINO forum!
-
- -= Expert Member =-
big THX clioclio-tuning wrote:Topic cleaned... CAMINO forum!

don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience
weet er iemand welke maten bouten en moeren er op een camino zitten ?
bevestiging van motorblok aan kader/achterbrug.
moet + bout voor zadel.
als er iemand dit zou weten.
heb al een beetje zitten zoeken, maar nog niets gevonden en wil er niet eenderd welke vijs indraaien die er inpast
moet + bout voor zadel.
heb al een beetje zitten zoeken, maar nog niets gevonden en wil er niet eenderd welke vijs indraaien die er inpast

-
- -= Member =-
Over het algemeen word er M8 en M6 gebruikt bij een camino. Diegeene dat jij vraagt (motorblok en zadel) zijn allemaal M8 bouten.da_culio wrote:weet er iemand welke maten bouten en moeren er op een camino zitten ?
moet + bout voor zadel.
mvg.
Ik heb op mijn werk een kleine zandstraalcabine ter beschikking.Nu is mijn vraag wat mag ik allemaal zandstralen aan het motorgedeelte(blok,vario,enz...).
Alvast bedankt
Alvast bedankt

- killingsnake
- -= Camino Addict =-
Je mag vrijwel alles zandstralen. Gewoon opletten van passingen en schroefdraad, dus bvb in het carter oppassen voor de rand waar de carters tegen elkaar komen, de plaatsen waar de lagers en keerringen zitten, oppassen van de gaten voor de schroefdraad etc..
Trasforma il meglio in 'massimo'
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
kijk eens in de camino parts-folderda_culio wrote:weet er iemand welke maten bouten en moeren er op een camino zitten ?
moet + bout voor zadel.
met behulp van dat heb ik een hele poos geleden een volledig overzicht gemaakt welke bouten en moeren en rondellen je nodig hebt voor volledige camino ineen te steken.