Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Dus het loopvlak waar de varioriem inloopt mag ook gestraald worden
- killingsnake
- -= Camino Addict =-
ok bedankt
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Het carter zou ik niet nog een keer stralen, want dan zal er zand in het carter komen en dan moet het terug uit elkaar voor revisie. Het carter is toch proper gestraald?
De vario mag gestraald worden, het zal voor meer grip zorgen, maar ook voor meer slijtage van de riem. Ikzelf zou het ook niet doen.
In sommige gevallen wordt het wel gedaan, omdat er zodanig veel power is dat de riem anders doorslipt.
De vario mag gestraald worden, het zal voor meer grip zorgen, maar ook voor meer slijtage van de riem. Ikzelf zou het ook niet doen.
In sommige gevallen wordt het wel gedaan, omdat er zodanig veel power is dat de riem anders doorslipt.
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
Aan het carter kom ik niet meer dat is proper gestraald dat is zeker .Ik wil de rest gewoon wat opfrissen en wou dus zeker weten wat ik wel en niet mag stralen dus .dus van het loopvlak van de riem blijf ik gewoon af zoals gezegd.
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Bij een camino kan je die niet goed beschermen van regen en vuil. Bij een scooter kan je hem nog goed onder de kappen monteren, maar bij camino...
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
wel het gaat zoLucifer wrote:wat is er nu eigenlijk zo slecht aan een powerfilter??
een powerfilter laat meer lucht door
om meer lucht door te laten moeten de openingen groter zijn wat ten koste gaat van de zuiverheid van de lucht, koop je een goeie luchtfilter en behandel je die met extra producten zal dit weinig doorlaten
koop je je een filter van 10 euro met chrome look moet je niet giga veel verwachten, je kan zoals motorkit doen, een grote luchtfilter pakken die wel fijn filter
ja maar ik zou het enkel doen voor het geluid xD
en waar moet ik die auto filter steken...
en waar moet ik die auto filter steken...
xD ja das idd een goeie vraag
bij de wallaroo hebt ge uwen bak nog waar ge iets kunt in fabriceren he ...
bij de wallaroo hebt ge uwen bak nog waar ge iets kunt in fabriceren he ...
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
als je een grote mousse koopt, kan je niet veel misdoen, maar geen powerfilter kopen, is dikke brol als je het op camino zet.
heb je door die mousse ook zo een dik geluid ?
kvind het wel vet zo een luchtfilter van onder je voetkap komen ja ik ben wel wat een johny xD
kvind het wel vet zo een luchtfilter van onder je voetkap komen ja ik ben wel wat een johny xD