Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
het geluid wordt heel erg gedempt door je originele luchtfilterbak.
Door een powerfilter te zetten valt die demping voor een groot deel weg
@lucifer: johny johny
Door een powerfilter te zetten valt die demping voor een groot deel weg
@lucifer: johny johny
En wa voor extra geluid is da dan?
Motirgeluid, aanzuiggeluid, uitlaatgeluid...?
Motirgeluid, aanzuiggeluid, uitlaatgeluid...?
/
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
motorgeluid
vandaag eens mijn vario uit elkaar gedaan om eens deftig te kunnen kuisen en heb gezien dat er 2 verschillende gewichtjes in zitten 3 rode en 3 gele en ze verschillen ook van grootte.Kan iemand mij eens zeggen hoe die juist in de vario moeten liggen?Eventueel met foto als het kan.Thanks ps:heb juist eens zitten kijken bij reviseren vario en daar zien het er voor mij 6 dezelfde gewichtjes uit .
Last edited by element on 05 Oct 2010, 17:18, edited 1 time in total.
JAAA MAAAANN
maar als je hem nu hoort zou je zelf ook dieper geluid willen
dus gewoon een mousse filter vb twin air?
heeft iemand ervaring met dergelijke luchtfilters? welke geven een diep geluid??
maar als je hem nu hoort zou je zelf ook dieper geluid willen
dus gewoon een mousse filter vb twin air?
heeft iemand ervaring met dergelijke luchtfilters? welke geven een diep geluid??
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Er mogen 2 soorten inzitten, ze moeten wel afwisselend liggen. Dus bvb: 5gram, 3 gram, 5 gram, 3 gram, 5 gram, 3 gram. Op deze manier is hij nog steeds in ballans.element wrote:vandaag eens mijn vario uit elkaar gedaan om eens deftig te kunnen kuisen en heb gezien dat er 2 verschillende gewichtjes in zitten 3 rode en 3 gele en ze verschillen ook van grootte.Kan iemand mij eens zeggen hoe die juist in de vario moeten liggen?Eventueel met foto als het kan.Thanks ps:heb juist eens zitten kijken bij reviseren vario en daar zien het er voor mij 6 dezelfde gewichtjes uit .
Ze mogen wel niet verschillen van afmetingen, de correcte afmetingen zijn 14*14 (voor een vario 6bill).
Mijn excuses als er 2 verschillende afmetingen inzitten, de vario heb ik zelf nooit open gehad, ik heb deze zo gekocht.
Nieuwe gewichtjes zijn eventueel nog nieuw verkrijgbaar (www.espower.nl)
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
Ok bedankt geen probleem zenneclio-tuning wrote:Er mogen 2 soorten inzitten, ze moeten wel afwisselend liggen. Dus bvb: 5gram, 3 gram, 5 gram, 3 gram, 5 gram, 3 gram. Op deze manier is hij nog steeds in ballans.element wrote:vandaag eens mijn vario uit elkaar gedaan om eens deftig te kunnen kuisen en heb gezien dat er 2 verschillende gewichtjes in zitten 3 rode en 3 gele en ze verschillen ook van grootte.Kan iemand mij eens zeggen hoe die juist in de vario moeten liggen?Eventueel met foto als het kan.Thanks ps:heb juist eens zitten kijken bij reviseren vario en daar zien het er voor mij 6 dezelfde gewichtjes uit .
Ze mogen wel niet verschillen van afmetingen, de correcte afmetingen zijn 14*14 (voor een vario 6bill).
Mijn excuses als er 2 verschillende afmetingen inzitten, de vario heb ik zelf nooit open gehad, ik heb deze zo gekocht.
Nieuwe gewichtjes zijn eventueel nog nieuw verkrijgbaar (http://www.espower.nl)
ik ben op het gemakje alles aant reviseren op mijn werk (toch handig als je in de montage werkt )
Ik werk bij een firma in eeklo.een bedrijf dat machines maakt voor vlees in visindustrie uitsluitend inox.Heb daar alles bij de hand gaande van plooibanken,draaibanken,freesbanken,lasersnijmachine noem maar opNelder wrote:waar werkt ge miss (beetje offtopic maar ben gwn nieuwsgierig)
Handig!!!element wrote:Ik werk bij een firma in eeklo.een bedrijf dat machines maakt voor vlees in visindustrie uitsluitend inox.Heb daar alles bij de hand gaande van plooibanken,draaibanken,freesbanken,lasersnijmachine noem maar opNelder wrote:waar werkt ge miss (beetje offtopic maar ben gwn nieuwsgierig)
/
dat is inderdaad zeer leuk speelgoed
dit kwam gwn in mij op: als je bij een aklasse het aklasse potje vervangt door sito/bklasse potje gaat hij dan ook tot +-50km/h?
het is omdat mijn ouders zeggen dat ik de eerste 3 maanden ofzo "tegen niet zo hoge snelheid(25km/h) moet wennen aan het verkeer" maar dat ik het dan evengoed me de fiets kan doen. kzou liever hem volledig ori late lijken en toch wa sneller gaan als ik van huis weg ben.
het is omdat mijn ouders zeggen dat ik de eerste 3 maanden ofzo "tegen niet zo hoge snelheid(25km/h) moet wennen aan het verkeer" maar dat ik het dan evengoed me de fiets kan doen. kzou liever hem volledig ori late lijken en toch wa sneller gaan als ik van huis weg ben.
/
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
hm, dat is dicht bij mij danelement wrote:Ik werk bij een firma in eeklo.een bedrijf dat machines maakt voor vlees in visindustrie uitsluitend inox.Heb daar alles bij de hand gaande van plooibanken,draaibanken,freesbanken,lasersnijmachine noem maar opNelder wrote:waar werkt ge miss (beetje offtopic maar ben gwn nieuwsgierig)
wat is je prijs?