Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
vraag dat eens aan kr$stof, of kijk eens in zijn project, ik dacht dat dat rond de 150lag , ik kan ook totaal mis zijn
hoe kan ik zien dat als ik een p3 cilinder koop op het internet dat het wel degelijk een P3 is? en geen P1/H3/...
/
-
- -= Member =-
Wat is het verschil tussen een P50 en PA50?
Ik heb vise-platines gevonden voor de P50, zijn die hetzelfde als die van de PA50?
mvg.
Ik heb vise-platines gevonden voor de P50, zijn die hetzelfde als die van de PA50?
mvg.
Ik heb het eens aan een bedrijf gevraagd en het was € 50 per wiel om het te poederlakken in het wit...element wrote:Weet er soms iemand ongeveer de prijs voor het poederlakken van 2 sterwielen en een achterbrug?
staat een faq over
op de zijkant staat er honda en H1/H2/H3/H4/P1/P2/P3/P4
op de zijkant staat er honda en H1/H2/H3/H4/P1/P2/P3/P4
Ok,bedankt ik ga het eens gaan vragen bij een firma (RAL) hier in het industriepark (eeklo).Dan weet ik ongeveer aan welke prijs ik me moet verwachtenSander wrote:Ik heb het eens aan een bedrijf gevraagd en het was € 50 per wiel om het te poederlakken in het wit...element wrote:Weet er soms iemand ongeveer de prijs voor het poederlakken van 2 sterwielen en een achterbrug?
ik betaal 150 voor een complete camino te poedercoaten...
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
andere verkopen ze nietNelder wrote:hoe kan ik zien dat als ik een p3 cilinder koop op het internet dat het wel degelijk een P3 is? en geen P1/H3/...
alleen p-3 met grote uitlaarpoort
ik bedoel of het geen h3 ofzo is, staat er geen aanduiding op de cilinder ofzo?jasper wauters wrote:andere verkopen ze nietNelder wrote:hoe kan ik zien dat als ik een p3 cilinder koop op het internet dat het wel degelijk een P3 is? en geen P1/H3/...
alleen p-3 met grote uitlaarpoort
/
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
ik zeg het toch?
ze verkopen alleen p-3's
ze verkopen alleen p-3's
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
neen, wie wil er nie a-klasse cilinder kopen?
alles wat je koopt dat niet van honda is, is 99% piraat
alles wat je koopt dat niet van honda is, is 99% piraat
Ola mannekes, efkes wachten, ik zal eerstdaags eens een mooi voorbeeld tonen van een "zogezegde" P3, men zal nog verschieten!.
"une jeunesse sans camino c'est une jeunesse raté".
-
- -= Member =-
Passen de vise-platinées van de P50 op de PA50?
mvg.
mvg.