Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
camino-sprinter clio-tuning
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
camino-sprinter clio-tuning
Zo mensen geniet ervan, bangelijk masjientje, maar helaas in onderdelen verkocht.
@clio bedankt dat ik het filmpje online mocht zetten
tweede filmpje!!
Last edited by Nicogsi on 07 Nov 2010, 12:55, edited 1 time in total.
Accellerati Incredibus
- metsinsons
- -= Camino Freak =-
- Posts: 1644
- Joined: 11 Jun 2006, 13:21
- Location: Sint-Katelijne-Waver
Re: camino-sprinter clio-tuning
normaal gaat het filmpje toch verder? dattem nekeer sprint?
stond op youtube maar nu nemeer..
stond op youtube maar nu nemeer..
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Re: camino-sprinter clio-tuning
hehe da moet ik nog uploaden, maar dat is toch iemand anders geweest hoor, dees zijn nooit getoonde beelden
Accellerati Incredibus
- metsinsons
- -= Camino Freak =-
- Posts: 1644
- Joined: 11 Jun 2006, 13:21
- Location: Sint-Katelijne-Waver
Re: camino-sprinter clio-tuning
toch heb ik hier al een filmpje van gezien load het maar rappekes up
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Re: camino-sprinter clio-tuning
Het vervolg wil ik ook wel zien zulle
"une jeunesse sans camino c'est une jeunesse raté".
- metsinsons
- -= Camino Freak =-
- Posts: 1644
- Joined: 11 Jun 2006, 13:21
- Location: Sint-Katelijne-Waver
Re: camino-sprinter clio-tuning
idd ma slechte kwaliteit door de zon
en ge zie tem ni echt rijden spijtig
en ge zie tem ni echt rijden spijtig
tleven kan soms zo mooi zijn
Re: camino-sprinter clio-tuning
Ik had er eigenlijk meer van verwacht. Ben ik de enige?
Niet om te stoefen ofzo maar ik heb overlaatst een a klasse cilinder bijgewerkt en deze trok in combinatie met een proma uitlaat beter op.(de visplatines en vario waren van deze camino zelfs versleten)
Hij klinkt eerlijk gezegd nogal slecht afgesteld.
Ik wil hiermee het project niet afkraken, maar ik had me iets anders voorgesteld van een sprint.
mvg jan
Niet om te stoefen ofzo maar ik heb overlaatst een a klasse cilinder bijgewerkt en deze trok in combinatie met een proma uitlaat beter op.(de visplatines en vario waren van deze camino zelfs versleten)
Hij klinkt eerlijk gezegd nogal slecht afgesteld.
Ik wil hiermee het project niet afkraken, maar ik had me iets anders voorgesteld van een sprint.
mvg jan
Re: camino-sprinter clio-tuning
neen ik dacht ook dat er wa meer achter zat ,maar inderdaad die camino met a klasse cilinder waar hij het over heeft gaat
zelfs soms zonder aan het stuur te trekken met zijn voorste wiel van de grond (en is met een laag stuur!)
maar wel mooi in elkaar gestoken krijg je na het zien van de filmpjes niet terug goesting om weer zo een te bouwen ?
zelfs soms zonder aan het stuur te trekken met zijn voorste wiel van de grond (en is met een laag stuur!)
maar wel mooi in elkaar gestoken krijg je na het zien van de filmpjes niet terug goesting om weer zo een te bouwen ?
Re: camino-sprinter clio-tuning
beste
(sprinter)
da geld is allemaal weg gesmeten, want da gaat geen gat vooruit.
als ge uw hpi verranderd in uw origeneel ontsteking gaat ge een harder trekken ze.
als je al zo slim bent om een ander cillinderkop op een andere cillinder testeken (dan hebt ge er al heel veel verstand van)
want die verbrandingsruimte past al helemaal nie bij die cillinder
allee veel klus plezier
en smeiten met dat geld
(sprinter)
da geld is allemaal weg gesmeten, want da gaat geen gat vooruit.
als ge uw hpi verranderd in uw origeneel ontsteking gaat ge een harder trekken ze.
als je al zo slim bent om een ander cillinderkop op een andere cillinder testeken (dan hebt ge er al heel veel verstand van)
want die verbrandingsruimte past al helemaal nie bij die cillinder
allee veel klus plezier
en smeiten met dat geld
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Re: camino-sprinter clio-tuning
Awel, ik had er zelf ook meer van verwacht en ik was eigenlijk diep teleurgesteld van het afstelwerk van Scootermania!jan L wrote:Ik had er eigenlijk meer van verwacht. Ben ik de enige?
Niet om te stoefen ofzo maar ik heb overlaatst een a klasse cilinder bijgewerkt en deze trok in combinatie met een proma uitlaat beter op.(de visplatines en vario waren van deze camino zelfs versleten)
Hij klinkt eerlijk gezegd nogal slecht afgesteld.
Ik wil hiermee het project niet afkraken, maar ik had me iets anders voorgesteld van een sprint.
mvg jan
Mits goede afstelling en/of kleinere carburator, zou er volgens mij +10pk uitgehaald zijn. Maarja... brommer moest rap rap rap afgesteld worden voor de scootermeeting in Lint.
De plannen waren daarna om er een MHR Big Bore op te zetten (dus ongeveer zoals Duf). Mijn cartertje en andere spullen lagen al bij JS-Tuning zodat hij alles voor mij kon prepareren. Uiteindelijk heb ik toch afgehaakt zodat ik dat geld in een andere hobby kon steken.
Als ik de filmpjes terugzie, vind ik het wel een beetje spijtig dat hij verkocht is. Misschien had ik hem beter bijgehouden, maar wel geen extra kosten meer aan gedaan. Ik vond hem knap gemaakt qua uiterlijk, motorisch liet het wat de wensen over zoals hierboven beschreven.mhrfreak wrote:neen ik dacht ook dat er wa meer achter zat ,maar inderdaad die camino met a klasse cilinder waar hij het over heeft gaat
zelfs soms zonder aan het stuur te trekken met zijn voorste wiel van de grond (en is met een laag stuur!)
maar wel mooi in elkaar gestoken krijg je na het zien van de filmpjes niet terug goesting om weer zo een te bouwen ?
Optisch zal je niet gemakkelijk een 2de tegenkomen zoals de mijne denk ik?
In een ander topic heb ik uw 1ste reactie al moeten verwijderen omdat het helemaal nergens op slaagt. Maar deze reactie slaat eigenlijk ook nergens op...buitels wrote:beste
(sprinter)
da geld is allemaal weg gesmeten, want da gaat geen gat vooruit.
als ge uw hpi verranderd in uw origeneel ontsteking gaat ge een harder trekken ze.
als je al zo slim bent om een ander cillinderkop op een andere cillinder testeken (dan hebt ge er al heel veel verstand van)
want die verbrandingsruimte past al helemaal nie bij die cillinder
allee veel klus plezier
en smeiten met dat geld
Het was mijn geld, dus jij hoeft daar niet over te beslissen of dat weggegooid is of niet.
Aan uw uitleg over de ontsteking en de cilinderkop te zien, is het duidelijk genoeg dat je er helemaal niets vanaf weet.
Een binnenrotor ontsteking heeft een veel lichtere massa, dus een veel betere gasreactie. Bij 100/150m sprint haal je juist voordeel aan een lichte rotor (ten opzichte van een originele mechanische (!!!) camino ontsteking. Trouwens, ik zou de camino ontsteking wel eens 10.000rpm willen zien draaien.
De athena heeft een boring van 47.6mm, een originele camino cilinderkop heeft een boring van 40mm en een bougie die excentrisch staat (wat nadelig is!).
Logisch dat bij een 47.6mm een 47.6mm cilinderkop past, die is dus ook gemonteerd op mijn camino! De cilinderkop is ook bewerkt door JS-Tuning.
Maarja, iedereen weet denk ik wel dat uw reactie vrij loos was en nergens op slaat, daarvoor hoefde ik mij zelfs niet te verdedigen.
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
-
- -= Expert Member =-
- Posts: 597
- Joined: 10 Feb 2010, 20:45
- Location: Turnhout
- Contact:
Re: camino-sprinter clio-tuning
right on clio
don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience
- metsinsons
- -= Camino Freak =-
- Posts: 1644
- Joined: 11 Jun 2006, 13:21
- Location: Sint-Katelijne-Waver
Re: camino-sprinter clio-tuning
Gast, hoe oud zedde gij?buitels wrote:beste
(sprinter)
da geld is allemaal weg gesmeten, want da gaat geen gat vooruit.
als ge uw hpi verranderd in uw origeneel ontsteking gaat ge een harder trekken ze.
als je al zo slim bent om een ander cillinderkop op een andere cillinder testeken (dan hebt ge er al heel veel verstand van)
want die verbrandingsruimte past al helemaal nie bij die cillinder
allee veel klus plezier
en smeiten met dat geld
Ge kunt ge een beetje beleeft zijn hé!
Ik denk dat clio der wel wa meer verstand van heeft dan zonen boerelul gelijk gij..
@clio, hij trekt van het begin idd niet zo goed.
Zeker als je een afgedraaide as hebt en aangepaste vario.
maar daarachter trekt hij wel zeer goed door. Heb jij je achterpoulie toegeknepen?
Want dit scheelt wel zeer veel.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮