Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Ik heb dat met plastic trekstrips gedaan en men lak van men fourche geschuurd Achteraf plakband erachter, maar houdt niks tegen van water en nu terug een origineel geplaatst
Men camino heeft een zijpikel .
Mag de motor draaien als hij op zijn zijpikkel staat,
Heb wel eens gezien als ie staat de draaien dat ie lekt aan de cilinder
en het drupt dat op men uitlaat het is niet veel maar toch.
Erg is het niet, maar ik vond het "schaamtelijk" als ik hem wegzette op school en er lag een plas benzine onder, en ook men achterbrug hing vol met smurrie
Sander wrote:Erg is het niet, maar ik vond het "schaamtelijk" als ik hem wegzette op school en er lag een plas benzine onder, en ook men achterbrug hing vol met smurrie
ik begrijp et
ma tis toch maar voor mee om op het hof te rijden
Sander wrote:Erg is het niet, maar ik vond het "schaamtelijk" als ik hem wegzette op school en er lag een plas benzine onder, en ook men achterbrug hing vol met smurrie
Ik heb een probleem, mijn camino start en rijdt, maar niet sneller dan 15 per uur.
Hij is volledig ori. En zijn carb is onlangs gekuist en heeft nog recent een
nieuwe zuiger.
Wat kan het probleem zijn?
En nog een klein extra vraagje: hoeveel verbruikt een camino?
cilinder uitlaatgat verstropt ?
uitlaat verstropt?
een camino heeft een tank van 3 liter eer zijn er die met een org klasse a niets aan opgedreven tegen de 90 km's doen
alles hangt af van u cilinder enz...
btw en bij het ene tankstation is precies de naft rapper op as bij de andere
daar wordt me gesjoemeld se
grtz m
als een camino koud is rookt hij zowiezo veel
achter een kleine km is dat over ze
welke kleur heeft je bougie?
Lekt je onsteking?
En mijn record is 103 km met 3 liter nafte