Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
tg de moeite waard om ffe te vermelden he wel zonder polini potje maarja sito nu he en weer die irritante brrrrrr maar voor de rest super he met de camino
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) .
hoe pas je dat dan aan?
ik wil dat wel doen, maar koppeling enzo zijn ook anders he?
hoe moet ge daar dan mee beginnen?? ook compleet andere achterklok ofzo?
dat is wel iets wat ik graag wil doen want is veel steviger en dus duurzamer op camino
Die gaatjes is geen probleem, maar best dan toch eens pakking vervangen dan. Vloeibare pakking kan goedkoop zijn en kan ook duur zijn. Aangezien het hier gaat om een plek dat niet continue aan benzine is blootgesteld en niet heel warm wordt en ook niet onder zware druk komt te staan ben je al goed af met een goedkope tube. Kost mss een 5 euro maar kan ook duurder zijn..
Tis niet omdat je je handen verbrand dat het warm is... Wat ik bedoelde is dat enkel de duurdere de druk en hitte van een cilinderkop aankunnen.. maar dat is nu niet nodig..