Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
oldie wrote:het zal iets duurder zijn maar als ik me goed herinner hadden we op school zo een meter iets groter dan het formaat van een fluke multimeter
ik dacht dat het iets van een omgerekend van 15000Bf = 350 a 400 euro kostte toen in den tijd
toen was elektronische ontsteking nog een nieuwe uitvinding en niet op school te vinden waren dus zeker meters voor platinen
mijn grote kast is +- 1.50 meter hoog en 1 meter breedt met co meter,temp.meter,stroboscoop en noem maar op
mijn kleindere kan je in instellingen op 2 standen zetten
dus je mag zeker zijn dat dit gaat (zou ook maar raar zijn als dat niet ging)
het spijtige is dat meer en meer nieuwere meetoestellen enkel nog elek. ontsteking kunnen meten omdat de platines gewoonweg niet meer gebruikt worden
mhrfreak wrote:en poortoppervlakte,maat tot onderkant aan poort,,deckheight,afstand poorten,lengte uitlaatkanaal,diameter uitlaatkanaal,spoelhoek,en.................
doe het dan zelf eh .........
don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience
ik zen tevreden met het resultaat tis voor de vragende partijen
voor mij kunnen die poortmappen gestolen worden
ik test de cilinders en die het beste rijd pak ik
simpeler
dan da allemaal zitten uit te rekenen
ma kom ik heb er wa bijgezet beter zo
testen ja simpel
mhrfreak wrote:en poortoppervlakte,maat tot onderkant aan poort,,deckheight,afstand poorten,lengte uitlaatkanaal,diameter uitlaatkanaal,spoelhoek,en.................
poortoppervlakte, ok cava. maar al derest hebde echt niet nodig dit is genoeg om de timingen te berekenen en het "belangijkste" is natuurlijk de uitlaatgrootte
En daarbij moet ik zeggen dat die proma een zeer grote uitlaatpoort heeft. 30mm zoals malossi.
enkel is dit bij malossi het maximum.
70% van 45,5mm is 30-32mm