Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
jan L wrote:Het zou redelijk dom zijn om er meer als 160 euro aan te geven als je ze evengoed kan namaken.
Een freak dat alles "origineel" wil en geen namaak (ook al kan de "namaak" beter zijn...) kan daar gerust zoveel geld aan spenderen hoor.
Maar natuurijk zijn er personen die er geen belang aan hechten of het de echte originele is of de "namaak".
jan L wrote:Het zou redelijk dom zijn om er meer als 160 euro aan te geven als je ze evengoed kan namaken.
Een freak dat alles "origineel" wil en geen namaak (ook al kan de "namaak" beter zijn...) kan daar gerust zoveel geld aan spenderen hoor.
Maar natuurijk zijn er personen die er geen belang aan hechten of het de echte originele is of de "namaak".
origineel noem ik deze uitlaat toch ook niet hoor
maar inderdaad er zijn mensen die liever de echte hebben ook al maken zodat ze er echt uitzien toch willen ze er zo één
maar inderdaad er zijn mensen die liever de echte hebben ook al kan je ze makkelijk maken en er voor zorgen dat ze er echt uitzien toch willen ze er zo één
Last edited by mhrfreak on 30 Dec 2010, 16:18, edited 2 times in total.
maar inderdaad er zijn mensen die liever de echte hebben ook al kan je ze makkelijk maken en er voor zorgen dat ze er echt uitzien toch willen ze er zo één
Ik bedoel met origineel geen kopie/namaak.
Als iemand een echte mercedes wil, dan gaat die ook geen identieke kopie kopen die al dan niet beter is...
Iemand die het "origineel" wil, lust het namaak niet.
Ik weet ook wel dat namaak remhevels voor camino steviger zijn, maar ik wou de originele, en ze kosten stukken meer ^^
Je hebt zotten op de aarde, en ik ben er 1 van ^^
Hallo, Ik vraag mij af of jullie ook het probleem hebben dat jullie varioriem ook tegen de montageplaat van de ligpikkel komt..
de mijne dus wel en mijn riem slijt enorm af..
metsinsons wrote:Hallo, Ik vraag mij af of jullie ook het probleem hebben dat jullie varioriem ook tegen de montageplaat van de ligpikkel komt..
de mijne dus wel en mijn riem slijt enorm af..
hier geen problemen
ik heb het zelf ook wel eens een keer gehad..
ne onderzoek bleek dat de montage plaat wat scheef stond
misschien is dit bij jou ook het geval
don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience