Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Ik heb alles gezandstraald en geen problemen, gewoon afplakken, desnoods een slecht naftkraantje en slechte benzinedop erop zetten 

Ah ok dan ga ik dat zeker overwegen.dacht dat er putjes in de tank gingen komen door te stralenSander wrote:Ik heb alles gezandstraald en geen problemen, gewoon afplakken, desnoods een slecht naftkraantje en slechte benzinedop erop zetten

Zijn er soms nog stickers van camino-tuning te verkrijgen?
², of wil iemand ze maken, zo smal voor achteraan op zijkant achterrekje ?element wrote:Zijn er soms nog stickers van camino-tuning te verkrijgen?

- metsinsons
- -= Camino Freak =-
- klainstain
- -= Camino Freak =-
Ik denk dat ik er nog ergens een heb 

♥Daily♥ http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 24434.html
→ Athena 70cc
→ Dell'orto 21mm
→ Ninja/Sito uitlaat
→ Athena 70cc
→ Dell'orto 21mm
→ Ninja/Sito uitlaat
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Gele en rode heb ik nog liggen.element wrote:Zijn er soms nog stickers van camino-tuning te verkrijgen?

#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
- metsinsons
- -= Camino Freak =-
die gaan moeilijk de deur uit. wit zwart en, chroom gaan snel weg
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Hoi
een eerder domme vraag waarschijnlijk, maar een snelgassetje, wat doet dit precies? wat zijn de voordelen bij een gewoon gassetje?
is het een optie om remhendels van een fiets op mijn stuur te zetten? Omdat ik nog megaveel remkabels liggen heb van fietsen. Ik zag gisteren dat op het einde van mijn remkabel een blokje geschroefd zit ipv er vast aan. Kun je die stukjes ergens kopen? (bv bij mijn remkabel vooraan zit er een cilinderkopje op in de remhendel te steken en een om achter mijn remschoen te steken.)
grts Benneth
een eerder domme vraag waarschijnlijk, maar een snelgassetje, wat doet dit precies? wat zijn de voordelen bij een gewoon gassetje?
is het een optie om remhendels van een fiets op mijn stuur te zetten? Omdat ik nog megaveel remkabels liggen heb van fietsen. Ik zag gisteren dat op het einde van mijn remkabel een blokje geschroefd zit ipv er vast aan. Kun je die stukjes ergens kopen? (bv bij mijn remkabel vooraan zit er een cilinderkopje op in de remhendel te steken en een om achter mijn remschoen te steken.)
grts Benneth
- klainstain
- -= Camino Freak =-
Snelgas heeft een grotere omtrek waar de gaskabel opligt, met als enige resultaat dat je met uw hand niet zover moet draaien. Het doet zeker niets aan de prestaties.
Als de diameter hetzelfde is dan van uw stuur moet dat wel lukken, of deze stevig genoeg zijn..
Remkabels van fietsen moeten zeker lukken, ik heb het genoeg gedaan (zelfs aangepast voor gaskabels).
Die kopjes kan je wel bij mopshop ofzo bestellen, of andere online sites.
Een brommer/fietsenwinkel heeft ze misschien ook wel liggen!
Als de diameter hetzelfde is dan van uw stuur moet dat wel lukken, of deze stevig genoeg zijn..
Remkabels van fietsen moeten zeker lukken, ik heb het genoeg gedaan (zelfs aangepast voor gaskabels).
Die kopjes kan je wel bij mopshop ofzo bestellen, of andere online sites.
Een brommer/fietsenwinkel heeft ze misschien ook wel liggen!
♥Daily♥ http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 24434.html
→ Athena 70cc
→ Dell'orto 21mm
→ Ninja/Sito uitlaat
→ Athena 70cc
→ Dell'orto 21mm
→ Ninja/Sito uitlaat
owkey, merci voor de verhelderende uitleg, want ik dacht dat dit puur aan je handvat lag:) want als ik met losse remhendels wil werken en los decompressiehendeltje, dan heb ik niet perse een snelgas nodig maar gewoon een "gashandvat" zonder beugel voor mijn remhendel en decompressie (want zit nu nog met de origenele)
tenzij snelgas zou helpen bij het feit dat ik 3x moet optrekken om mijn maximum snelheid te bereiken.
iemand een idee hoe zo een bokje om op je remkabel te steken heet?
grts Benneth
tenzij snelgas zou helpen bij het feit dat ik 3x moet optrekken om mijn maximum snelheid te bereiken.
iemand een idee hoe zo een bokje om op je remkabel te steken heet?
grts Benneth
-
- -= Advanced Member =-
Op mopshop heet dat een "Klemmschraube". Een klemschroef dus.
En blijkbaar zijn er ook klembouten ><
En blijkbaar zijn er ook klembouten ><
Gewoon naar een brommerwinkel gaan en een topke of vijsje voor op je kabel vragen 

Mijn snelle daily project, Black&White ---> viewtopic.php?f=9&t=24145
Te koop: http://www.2dehands.be/winkel/webshopthibaut" onclick="window.open(this.href);return false;
Te koop: http://www.2dehands.be/winkel/webshopthibaut" onclick="window.open(this.href);return false;
- killingsnake
- -= Camino Addict =-
zo noem ik het ook
moest je echt geen vinden: ik heb er zo nog wel een hoop nieuw liggen

moest je echt geen vinden: ik heb er zo nog wel een hoop nieuw liggen