Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Karten met camino-tuning.be 06/02/2011

Hier plaats je meetings en evenementen

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Re: karten

Post by clio-tuning »

Sander wrote:
clio-tuning wrote:Met hoeveel man kan/mag je tegelijk op het parcours?

@ Sander: en als het droog weer moest zijn? :d
Tis veel te koud, ge gaat niet buiten mogen :wink:
In de winter (zelfs bij deze temperaturen) is het buiten ook open hoor, enige vereiste is natuurlijk dat het droog is. :wink:
Wel lastig ivm koude banden, koude baan, weinig grip dus...
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

Ik zou het om 18uur willen organiseren

omdat de meesten dan ni veel te doen hebben en het dan ook ni te laat zou worden als het gedaan is voor mensen die de dag erachter moeten werken :wink:

als iedereen vrienden meebrengt zouden we gemakkelijk aan 10 man kunnen komen alleen zou ik er 100% zeker van moeten zijn dat we met minimum 10 personen moeten zijn want dan moet ik voor zondag reserveren.

http://www.brusselskart.be/layout1.php? ... r=16&sm=31

dit is de formule en is toch zeker een grote prijswinst 32 euro ipv 42 euro = -10 euro mischien een derde sessie waard
tleven kan soms zo mooi zijn
da_culio
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Post by da_culio »

18u is een goed uur, want cirque de solleil is daar vlak naast. als ik 's avonds tegen 19u30 aan den bureau passeer staat da kot daar altijd toe door de toeschouwers die toekomen :evil:

als ik tijd heb zal ik wss eens binnenspringen, kan pas volgende week bevestigen of ik kom
Sander
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by Sander »

Wie komt er nu allemaal oldie, gaan we met 10 zijn ?

Ik kom en neem ne maat als dit geen probleem is ?
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by clio-tuning »

Ik kom alleen, ik hoop dat ik tegen dan genezen ben want ben al een week ziek... :evil:

Sander, rij jij of rijden jullie liever mee met mij? Of ben je volgend weekend niet in Londerzeel?
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

zo Clio gaat dus ook zeker mee :jump:

van Tom (MHR) en d_hunted moet ik het nog horen of ze definitief meegaan ophaling voorzien door mij in Aarschot 8)

je moet wel ni verwachten da ik 200km/h ga rijden kheb verantwoordelijkdszin ook ga ik ni drinken of andere dingen :d om jullie te vervoeren de cruise zal mooi op 130km/h staan :d

Het is dus deze zondag 06/02/2011 om 18uur in groot bijgaarden :idea: :idea: :idea:
jasper wauters
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-

Post by jasper wauters »

ik kom af ^^
Een kunstenaar met de rakkenjak

Camino VL standaard 1981
Honda CB50J 1979
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by clio-tuning »

Zijn jullie ook allemaal hoffelijke chauffeurs op de kartbaan? Want ik heb de pest aan "ikke ikke ikke en de rest kan stikke" manier, het is geen competitie maar amusement... :P

@ oldie: ik wil heel graag meedoen, ik hoop alleen dat ik tegen dan 100% fit ben want ben nu nog in ziekeverlof. :evil:
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

als we toch maar als amateurs rondrijden kunnen we aan 80% conditie ook doorvlammen :d

ik laat me ni zomaar voorbij rijden ma ik zal ook ni wenen als ik laatste ben :twisted: :tetten:

@ Jasper jij stond al opgegeven :thumbsup: :thumbsup: bij de deelnemers op de eerste pagina zoveel zekeren zen er nog ni daarom heb ik de vraag herhaald :d
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by clio-tuning »

Op inkart al eens tegengekomen dat vreemden (lees "vreemden", geen vreemdelingen) denken dat ze de beste zijn en weigeren opzij te gaan zodat je als snellere piloot makkelijker door kan. Bij de finish krijg je dan en blad met de rondetijden op van alle deelnemers en dan kom je tot de conclusie dat je eigenlijk een pak sneller was dan hun...

Als je praktisch even snel bent (dus met een verschil van maximum een paar tienden per ronde), dan kan ik begrijpen dat je niet zomaar op kant gaat, maar als je per ronde 1 seconde trager bent...

De mensen die mij uit zichzelf (of na het krijgen van de blauwe vlag) doorlaten, krijgen een vriendelijk gebaar als dank terug. :)

Voor mij is het puur om het plezier te doen, als ik merk dat er eentje dichter komt laat ik hem met plezier door.

Ik ben benieuwd hoe goed of slecht het zal gaan op een vreemd parcours... :P
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

een blauwe vlag krijg je als je een toertje ingehaald word dan is het ook ni meer dan normaal dat je opzij gaat dan gaat het niet om een plaatsje te winnen :wink:

en met men 110kg denk ik ni dak de rapste zen hoop wel van in't middenveld te kunnen zitten
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by clio-tuning »

oldie wrote:een blauwe vlag krijg je als je een toertje ingehaald word dan is het ook ni meer dan normaal dat je opzij gaat dan gaat het niet om een plaatsje te winnen :wink:

en met men 110kg denk ik ni dak de rapste zen hoop wel van in't middenveld te kunnen zitten
Maar niet iedereen gaat goed en snel opzij wanneer hij blauwe vlag krijgt, vandaar... en daar heb ik gewoonweg de pest aan. :)

Nee, uw gewicht is idd nadelig bij het karten. Om eerlijk te zijn zou iedereen hetzelfde moeten wegen, dus aan iedereen, breng gewichten mee die je in de kart kan leggen! :-D

In mijne blotte flikker weeg ik 62-63kg, met kleding en helm komt dat op +-68kg.
Ik weet niet hoeveel Sander weegt, maar het is ook een lichtgewicht! :P

Moesten we niet met 10 man zijn om aan dat "voordelig" tarief te karten?
Ik heb de topictitel ook aangepast, in de hoop dat er meer volk dit topic zou lezen en misschien ook meegaat dan.
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Re: Karten met camino-tuning.be -> 6 februari

Post by oldie »

ja en doordat te weing mensen 100% met zekerheid bevestigd hebben gaat dit niet meer het moet 7 dagen op voorhand gereserveerd worden :cry: :cry: :cry:
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by clio-tuning »

Dan mag je mij schrappen van het lijstje, want dan zou het op 22 euro per sessie.

Als we aan dat tarief willen gaan karten, plannen we beter een datum minstens 1 maand later, zodat we zeker 10 man hebben die misschien het bedrag (of gedeeltelijk) overschrijven naar de organisator.

Ofwel moeten we eens naar inkart gaan, niet leden betalen daar 20 euro per sessie. Wel héél interessant om daar lid te worden, goeie prijzen dan! :P
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

dan stellen we het idd beter uit of we gaan naar den A12 daar kan je laten zetten op het panneel langs de A12 "Welkom aan Caminotuning" wat tof zou zijn voor de foto's achteraf :d

waar het is maakt aan mezelf eigenlijk ni uit zolang het maar plezant is :d

en 10 man die een bedrag als voorschot zal storten zal je ook kunnen fluiten denk ik en ik heb geen goesting om het geld van de ontbrekenden op te hoestten 8)
Post Reply